Nemški logistiki in trgovini se ne piše najbolje. Primanjkuje jim med 45.000 in 60.000 voznikov tovornjakov, kar bi v najslabšem primeru lahko pomenilo, da ne bodo več imeli kaj dati na police trgovin, piše ZDF.
Nizke plače in slabi delovni pogoji
"Špediterji iščejo nove ljudi, tudi na parkiriščih. Smo na robu propada v dostavi in logistiki. Potrebni so ukrepi, s katerimi bi za volan pritegnili več mladih," je dejal Dirk Engelhard, predstavnik nemškega združenja in dodal, da praznih delovnih mest v Nemčiji ne morejo več zapolniti vozniki iz Vzhodne Evrope, saj da je tam situacija podobna. "Obenem pa se povečuje potreba po transportu, k čemer je pripomogla več priljubljenost spletnega nakupovanja," je še povedal Engelhard.
Poklic voznika je v Nemčiji postal nepriljubljen zaradi nizkih plač in slabih delovnih pogojev. Kot kažejo statistični podatki, se v Nemčiji vsako leto upokoji 30.000 voznikov, za volan pa jih sedel pol manj. Vse kaže, da se jih bo v naslednjih 10 do 15 letih upokojilo 40 odstotkov, kar pomeni, da jih bo do leta 2030 v Nemčiji le 150.000. Delež voznic znaša 1,7 odstotka.