Nemški logistiki in trgovini se ne piše najbolje. Primanjkuje jim med 45.000 in 60.000 voznikov tovornjakov, kar bi v najslabšem primeru lahko pomenilo, da ne bodo več imeli kaj dati na police trgovin, piše ZDF.
Nizke plače in slabi delovni pogoji
Njena.si
Vse, kar morate vedeti o montažni gradnji
"Špediterji iščejo nove ljudi, tudi na parkiriščih. Smo na robu propada v dostavi in logistiki. Potrebni so ukrepi, s katerimi bi za volan pritegnili več mladih," je dejal Dirk Engelhard, predstavnik nemškega združenja in dodal, da praznih delovnih mest v Nemčiji ne morejo več zapolniti vozniki iz Vzhodne Evrope, saj da je tam situacija podobna. "Obenem pa se povečuje potreba po transportu, k čemer je pripomogla več priljubljenost spletnega nakupovanja," je še povedal Engelhard.
Poklic voznika je v Nemčiji postal nepriljubljen zaradi nizkih plač in slabih delovnih pogojev. Kot kažejo statistični podatki, se v Nemčiji vsako leto upokoji 30.000 voznikov, za volan pa jih sedel pol manj. Vse kaže, da se jih bo v naslednjih 10 do 15 letih upokojilo 40 odstotkov, kar pomeni, da jih bo do leta 2030 v Nemčiji le 150.000. Delež voznic znaša 1,7 odstotka.