Ministrstvo preiskuje tudi sam razvoj spornih letal, ki so jih po nedavni letalski nesreči v Etiopiji prizemljili po vsem svetu. Zvezno tožilstvo v Washingtonu je že 11. marca, le dan po nesreči, na sodišče pozvalo vsaj enega uslužbenca Boeinga, ki je sodeloval v razvoju, pri čemer so preverili tudi s tem povezano dokumentacijo, vključno s korespondenco ter elektronskimi in drugimi sporočili.
Preiskava je sicer usmerjena predvsem v delovanje avtomatičnega varnostnega sistema MCAS, ki naj bi bil tudi glavni krivec za letalsko tragedijo, ki se je oktobra lani pripetila v Indoneziji in v kateri je umrlo vseh 189 ljudi na krovu.
Tiskovni predstavnik podjetja Boeing zadnjih informacij še ni želel komentirati, so pa napovedali, da bodo sistem MCAS v sodelovanju z regulatorjem FAA kmalu posodobili. Skopi z odgovori so bili tudi pri FAA, kjer so dejali, da je pravi naslov za poizvedbe Ministrstvo za promet, a so v izjavi za javnost dodali, da so njihovi »postopki certificiranja letal dobro uveljavljeni in da so z njimi redno zagotavljali izdelavo varnih letal.« Obe letalski nesreči sicer neodvisno ena od druge preiskujeta tudi vladi v Indoneziji in Etiopiji.