V poročilu piše, da največ na lobiranju v EU zapravita Google in Facebook, ki sta letos porabili 4,66 oziroma 1,1 milijona ameriških dolarjev. Močne lobiste imajo sicer še v podjetjih Cisco, Qualcomm, Apple, Oracle, Symantec, Netflix, Uber in eBay.
“Ena izmed skrivnosti lobistične strategije podjetja Google je, da [za lobiste] najemajo ljudi iz evropskih institucij. Naša raziskava je pokazala, da so štirje izmed sedmih akreditiranih lobistov bili najeti neposredno iz [Evropskega] parlamenta in sedaj lobirajo pri svojih kolegih,” piše TI v novem poročilu.
Od leta 2009 je Google najel 23 lobistov, ki so bili pred tem zaposleni v insitucijah Evropske unije. Googlu pa hitro sledi ponudnik prevozniških storitev Uber, ki je od leta 2015 izdatke za lobiranje pomnožil kar za sedemkrat. “Vsi akreditirani lobisti, ki delajo za Uber imajo izkušnje iz institucij EU,” še piše v poročilu.