Pokojninski zavod bo imel zaradi epidemioloških razmer v državi in potrjenih okužb pri zaposlenih oz. njihovih družinskih članih od petka spremenjen način poslovanja s strankami. V prostorih njegovih območnih enot in izpostav od petka vse do preklica ne bodo podajali informacij osebno, na vložišču zavoda pa ne bo mogoče oddati zahtevkov.
Stranke lahko zahtevke vlagajo z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si, pri čemer je storitev eVloge dostopna za vse brez uporabe digitalnega podpisa, storitev Moj eZpiz za zavarovance in uživalce pravic, Moj BiZPIZ pa za organizacije. Zahtevke je mogoče posredovati tudi po pošti na naslov Zpiz, Kolodvorska 15, Ljubljana ali jih oddati v nabiralnik ob vhodu v prostore Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje (Zpiz), so sporočili z zavoda.
Informacije o pravicah iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja ter ostale informacije v zvezi z izvajanjem obveznega zavarovanja so zagotovljene po telefonu v poslovnem času, ki je v ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure, v sredo od 8. do 17. ure, v petek pa od 8. do 13. ure. Telefonske številke enotnega klicnega centra za informacije s posameznih področij so od 01 4745 901 do 01 4745 906 in 01 4745 908. Prav tako je informacije mogoče dobiti po elektronski pošti informacije@zpiz.si.
Zavod bo dovoljeval fizične obiske strank v prostorih zavoda le v primerih, ko je to zaradi vodenja postopkov in uveljavljanja pravic stranke nujno potrebno. V svoje prostore na vseh območnih enotah in izpostavah bo sprejemal le na podlagi vabila ali predhodnega naročila preko enotnega klicnega centra.
Zavod nenehno spremlja stanje glede širjenja novega koronavirusa in sprejema ukrepe, s katerimi bo tudi v morebitnih zaostrenih razmerah zagotavljal neprekinjeno delovanje storitev, kot so redno nakazilo pokojnin in drugih prejemkov, prednostno reševanje zahtevkov za prvo priznanje pravic iz zavarovanja, prijava v obvezno zdravstveno zavarovanje ter delovanje za to potrebnih informacijsko tehnoloških in ostalih storitev zavoda.