za gradnjo karavanškega predora

Dars bo moral izbrati dražjega ponudnika

J.P./STA
3. 12. 2018, 17.46
Posodobljeno: 3. 12. 2018, 17.49
Deli članek:

Družba za avtoceste v RS (Dars) je danes prejela odločitev državne revizijske komisije, ki je razveljavila njeno odločitev o oddaji javnega naročila izgradnje druge cevi karavanškega predora turiškemu ponudniku Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret.

STA
Na Darsu se bodo morali odločiti med preostalimi ponudbami, ki pa so bistveno dražje.

Potem ko se je že v petek pojavila neuradna informacija, da je državna revizijska komisija iz razpisnega postopka izločila turško podjetje, je bil danes o tem uradno obveščen tudi Dars. Kot so pojasnili na Darsu, odločitve komisije še ne morejo komentirati, saj jo mora strokovna komisija za izvedbo navedenega javnega naročila najprej natančno preučiti.

Je pa odločitev državne revizijske komisije dokončna, saj po slovenski zakonodaji nanjo ni možna pritožba. Dars bo tako moral odločati med preostalimi ponudbami za izgradnjo druge cevi avtocestnega predora Karavanke, ki pa so bistveno dražje, so pojasnili v družbi za avtoceste.

Zakonski rok za novo odločitev je 90 dni. Strokovna komisija se bo sedaj morala najprej sestati in glede na obrazložitev državne revizijske komisije odločiti, kako naprej. 90 dni je skrajni rok, zato na Darsu računajo, da bi do odločitve lahko prišli prej. Seveda pa je tudi v primeru oddaje javnega naročila drugemu ponudniku znova možna pritožba.

Kot je znano, so se na izbiro turškega podjetja poleti pritožili trije neizbrani ponudniki, in sicer novogoriški Kolektor CPG, sarajevski Euro-asfalt in kranjska Gorenjska gradbena družba skupaj z Metrostavom iz Prage. Državna revizijska komisije je vse tri zahtevke za revizijo združila v en revizijski postopek, v katerem je ugodila pritožnikom.

gen-i, elektrika, električna-energija, sončna-elektrarna

Njena.si

Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba

Osem ponudb

Darsu po izločitvi ponudbe turškega podjetja ostaja na izbiro osem ponudb, vendar je bila ponudba podjetja Cengiz Insaat Sanayi Ve Ticaret v višini 89,3 milijona evrov brez DDV daleč najcenejša. Naslednjo najugodnejšo ponudbo je podala Gorenjska gradbena družba v sodelovanju s češkim Metrostavom za 104,4 milijona evrov.

Sarajevski Euroasfalt s Cestnim podjetjem Ptuj je ponudil izgradnjo predora za 106,3 milijona evrov, Kolektor CGP z Rikom in turškim Yapi Merkezijem za 109,4 milijona, Implenia Österreich v konzorciju z Implenia Švica in CGP Novo mesto za 114,8 milijona, grški J&P Avax za 115 milijonov, italijanski Astaldi s partnerjema Cipa in GIC gradnje za 117,5 milijona evrov, GH Holding v sodelovanju z avstrijskim Hochtiefom za 118,6 milijona ter Pomgrad v konzorciju z Marti Avstrija in Marti Švica za kar 140,3 milijona evrov. Vse ponudbe so še brez DDV.

Rok za zbiranje ponudb je sicer potekel marca, Dars je odločitev o izbranem ponudniku sprejel v začetku avgusta, še pred koncem avgusta pa je bilo jasno, da bo začetek gradnje zamaknil revizijski postopek. Po odločitvi komisije je sedaj nemogoče napovedati, kdaj bo izvajalec za gradnjo na slovenski strani predora pravnomočno izbran, medtem ko je na avstrijski strani predora septembra že stekla gradnja.

Zanimivosti

blazina
Sveža postelja

Za sladek spanec primerno vzdržujte odeje in vzglavnike

žafran v kulinariki
Rastline v kulinariki

Žafran je nekoč slovel kot zdravilo, danes kot začimba

rep08-2025_naslovka
Zanimivosti

Koga se boji Janez Janša: predsednik SDS na shod Ruparjevih upokojencev prišel v spremstvu telesnih stražarjev

Roškar, Glorija in Tijan
Posebna gosta

Na počitnicah pri Roškarju: Navihana osnovnošolca zabavala voditelja

opuncija
Indijska figa

Zdrav sadež, ki ima pomembno vlogo pri ohranjanju zdravja ožilja

Rakek_emb_skupina03
Zanimivosti

Prihodnost farmacevtske embalaže: Inovativni pristopi DS Smith Slovenija na sejmu Pharmapack 2025