Bratuškova, ki je kandidatka za ministrico na predlog stranke SAB, je v današnji predstavitvi na odboru DZ za infrastrukturo, okolje in prostor dejala, da je Slovenija v kriznih časih v infrastrukturo vlagala manj, kot je bilo treba, in manj, kot bi si želeli, a se je stanje zdaj izboljšalo, saj so se sredstva znatno povečala. Skrbi pa jo slaba realizacija predvidenih proračunskih sredstev, kar vidi kot prvi izziv, s katerim se bo morala spopasti v novi vlogi.
Med prioritetnimi projekti s področja cestne infrastrukture je Bratuškova izpostavila tretjo razvojno os, predor Karavanke in "vsekakor nadaljevanje pospešene obnove in gradnje državnih cest".
Kar se tiče železniške infrastrukture, pa se država, ki ima 1200 kilometrov železniških prog, v zadnjih letih v glavnem ukvarja s 27 kilometri proge Divača-Koper, je dejala. "Res gre za absolutno zelo pomembno in prioritetno investicijo, ampak tudi ostali deli železniške infrastrukture potrebujejo prenovo," je dodala.
Na področju energetike je po besedah Bratuškove cilj države čim višja samooskrba, samozadostnost s konkurenčnimi viri in viri, ki so okolju prijazni. Energetski koncept, ki je v javni obravnavi, po njeni oceni ni odgovoril na ključne izzive, ki državo čakajo v prihodnjih letih, zato ga nameravajo v prihodnjem mandatu dopolniti.