»Na tem prehodu se je v preteklosti zgodilo že veliko nesreč. Lani sta življenje izgubila ženska in moški. Domačini vemo, da ta prehod ni nevaren samo zato, ker ni zavarovan z zapornicami, ampak tudi zato, ker je povsem nepregleden, saj mora voznik zapeljati skoraj čisto do tirov, da vidi, ali prihaja vlak. Še huje je poleti zaradi visoke koruze. Problem niso potniški vlaki, saj domačini poznamo vozni red, težavo predstavljajo tovorni vlaki, ki vozijo, kakor pač vozijo,« na nevarnost železniškega prehoda v Grabah opozarja domačinka.
21 prometnih nesreč
se je po podatkih policije do 1. novembra letos zgodilo na železniških prehodih.
V Sloveniji imamo 400 prehodov, ki so zavarovani samo z andrejevim križem.
TAKŠNIH PREHODOV IMAJO VEČ
Toda to ni edini prehod v središki občini, ki je zavarovan zgolj z andrejevim križem. Eden takšnih je namreč še dobra dva kilometra stran, v sosednji vasi v Obrežu. Da bi z zapornicami zavarovali oba prehoda, si želi tudi središki župan Jurij Borko. O ureditvi nivojskih prehodov odloča posebna komisija za nivojske prehode, ki jo imenuje minister, odgovoren za promet.
Čeprav naj bi po neuradnih podatkih po besedah župana v prihodnjih dveh letih zavarovali oba prehoda z zapornicami, pa po mnenju Daniela Lenarta z infrastrukturnega ministrstva, dobrih obetov za to ni, kot pojasnjuje, še posebej glede na dejstvo, da je na tem prehodu zelo dobra preglednost s ceste na progo.