Prebilič je pojasnil, da bodo med prvimi deli na omenjeni trasi rekonstruirali železniške tire in uredili nivojske ter izvenivojske prehode in dodal da bodo na ministrstvu za infrastrukturo in promet do konca leta objavili nov razpis za opremo s potrebnimi signalno-tehničnimi napravami.
Zapletov ni
Na prenovljeno progo naj bi nato prihodnje leto začeli nameščati signalne naprave. Glede na to, da pri projektu ne prihaja do večjih zapletov, pa bi jo lahko začeli uporabljati do konca prihodnjega leta.
S kočevskim potniškim vlakom naj bi hkrati delno razbremenili tudi cesto iz Škofljice v Ljubljano, ljubljanska avtomobilska parkirišča in okolje.
Prebilič je nadaljeval, da so za izvajalca prvega dela naložbe preko razpisa izbrali ljubljansko Železniško gradbeno podjetje ŽGP, ki bo z deli na celotni dolžini omenjene 12-kilometrske trase začelo predvidoma aprila.
Dela bodo poleg ureditve železniških postaj in parkirišč obsegala tudi odstranitev starega kamnitega tampona, zamenjavo pragov in montažo novih tirnic.
Omenjena dela sodijo v okvir prenove približno 50-kilometrske kočevske železnice od Grosuplja do Kočevja, po kateri je zadnji vlak vozil pred skoraj pol stoletja.
Celoten projekt bo stal približno sto milijonov evrov
V prenovo celotne kočevske železnice so doslej vložili približno 60 milijonov evrov, celoten projekt pa bo stal približno sto milijonov evrov. Sicer pa bo ta z železniškim potniškim in s tovrstnim tovornim prometom pomembno razbremenila zdajšnje prometne tokove na Kočevskem.