V Volkswagnu morajo najprej najti ustrezno rešitev in ustrezne dele za vsak model posebej. Gre namreč za številne različne kombinacije in specifike tudi glede na državo.
"Ne iščemo torej kakih treh rešitev, ampak na tisoče. Za večino motorjev bo zadostovala posodobitev programske opreme na lokalnem servisu, nekatera vozila pa bodo morda potrebovala tudi nove katalizatorje in vbrizgalne šobe," je pojasnil Müller in zatrdil, da bo imela "natančnost prednost pred hitrostjo".
Novi predsednik uprave Volkswagna, ki je prišel iz Porscheja, je tudi zagotovil, da je pri sporni programski opremi, ki je omogočala manipuliranje na testiranjih, sodelovala "le peščica zaposlenih".
Volkswagen bi sicer moral do srede nemškim regulatorjem sporočiti rok, do katerega bodo vsi njegovi avtomobili na dizelski pogon v skladu z nemškimi okoljskimi standardi. Nadzorni svet koncerna se bo medtem v sredo sestal na krizni seji, na kateri bodo predvidoma potrdili novega prvega nadzornika.
Volkswagen je priznal, da je nekatere svoje dizelske avtomobile opremil s sporno programsko opremo. Ta je zagotovila nižje izpuste škodljivih plinov v času uradnih testiranj, s čimer je Volkswagen izpolnil zahteve regulatorjev, s tem pa zavajal tako oblasti kot potrošnike.
S sporno opremo je opremljenih okoli 11 milijonov vozil, od tega osem milijonov v Evropi. Največ je volkswagnov, okoli pet milijonov, med ostalimi so vozila drugih znamk koncerna, med drugim Audi, Seat in Škoda.