Gospodarstvo

Sempl: Kakovostna konferenca s tradicijo, ki v naš prostor prinaša trende

Oglasno sporočilo
21. 11. 2019, 08.05
Deli članek:

Konec meseca bo v Portorožu potekal že 21. Sempl. Konferenca o medijskih trendih, ki ji že deveto leto predseduje ista oseba. Velikokrat je ostajala v ozadju, ker preprosto ni imela časa stopiti v ospredje – takšen dogodek namreč terja celega človeka, ona pa hkrati z vodenjem Sempla opravlja še naloge direktorice Media Poola. Pogovarjali smo se z Valerijo Prevolšek, predsednico konference Sempl, ki nam je med drugim zaupala, zakaj je letos vredno priti v Portorož, katera so njena TOP 4 predavanja in kako bo Sempl videti leta 2025.

Promocijsko gradivo
Valerija Prevolšek že deveto leto predseduje konferenci Sempl, hkrati pa opravlja tudi naloge direktorice Media Poola.
Že imate svojo kotizacijo? 
Za vse, ki boste Sempl obiskali prvič,  so na voljo vstopnice po ugodnejši ceni. Pohitite, dokler so še na voljo, si jih lahko zagotovite na www.sempl.si

Predsednica Sempla ste že deveto leto. Nam zaupate, kaj vse se skriva za vašo funkcijo?

Priznam, da vloga predsednice Sempla ni nič kaj glamurozno predsedniška. Poleg odgovornosti za uspešno izvedbo in strateško usmeritev prav vseh segmentov dogodka, ki jo prevzemam, imam znotraj majhne ekipe seveda še cel kup drugih zadolžitev – tudi operativnih. V želji, da bi čim več denarja, ki ga imamo, namenili za dober program, marsikaj naredimo »in-house«. Najbolj se posvečam programu, ki zajema celoletno iskanje idej za vsebine, ki jih želim postaviti na oder, in temu primeren izbor govorcev. Potem so tu še sestava žirije, izvedba tekmovanja Sempler, trženje sponzorstev, oblikovanje izhodišč za vsebinske aktivacije, promocija Sempla tako in drugače po vsej regiji, sodelovanje z mediji, usmerjanje ekipe, briefi partnerjem, pogajanja … Moj podpis pa najdete tudi pod marsikaterim besedilom, ki ga prejmete na temo konference. Nedolgo pred tem sem izvedela, da mi ekipa letos v šali pravi celo »dežurna tekstopiska«. Dejansko sem vključena v vse pore dogodka, kar seveda zahteva ogromno časa in energije, zato me morda včasih v času intenzivnih priprav na dogodek ni veliko na spregled.  

Če bi izmed vseh, skoraj štiridesetih predavanj na letošnjem Semplu lahko obiskali samo štiri, katera bi to bila?

Brez dvoma bi na svoj seznam TOP 4 uvrstila Vikki Ross in njeno predavanje Znamkin glas ali dolgčas, pa oba zvezdnika – Jonathana MacDonalda: MIselnost, ki odklepa priložnosti in Grega Satella: Kaj veliki inovatorji počnejo drugače. Kot četrto pa bi izpostavila predavanje Willa Goodhanda: Reševanje krize v kreativnosti. K nam prihaja s svežimi izsledki študije, opravljene za znani britanski inštitut IPA, ki s pomočjo delovanja možganov dokazuje povezavo med oblikami kreativnega razmišljanja in dolgoročno uspešnostjo oglaševanja.

Zakaj je vredno priti na Sempl?

V prvi vrsti zaradi edinstvene priložnosti vpogleda v globalne trende oglaševalsko-komunikacijske stroke, ki nam odpira obzorja in omogoča sprejemati drugačne odločitve pri našem delu. Pa seveda tudi zaradi navezovanja in ohranjanja stikov z vsemi, ki v medijskem, agencijskem in marketinškem svetu kaj pomenijo. Vse poti 28. in 29. novembra vodijo v Portorož.

Vizija 2025. Kaj bo Sempl čez dobrih pet let?

Sempl bo tudi leta 2025 to, kar je danes: kakovostna konferenca s tradicijo, ki v naš prostor prinaša trende. O tem, kako bomo te trende predstavljali, pa bodo seveda odločale želje in potrebe naših udeležencev, ki jih vedno postavljamo v ospredje.

Promocijsko gradivo
21. SEMP