»Zgodilo se je popolnoma nepričakovano. Legel je v posteljo in zaspal,« tako je tragično novico, da je v 71. letu starosti umrl legendarni voznik formule 1 Niki Lauda, medijem sporočil njegov družinski zdravnik. Niki Lauda je imel sicer že dobro leto hude zdravstvene težave. Avgusta lani so mu morali presaditi pljuča, s katerimi je imel težave že vse od nesreče na dirkališču v Nürburgringu leta 1976, ko je njegov dirkalnik po trku zagorel in je utrpel hude opekline. Še pred tem je prestal tudi dve presaditvi ledvic – prvo je leta 1997 dobil od brata Floriana, drugo mu je leta 2005 darovala njegova druga žena Birgit, takrat sicer še prijateljica, saj sta se poročila šele tri leta pozneje.
Zaradi vse slabšega počutja je v začetku letošnjega leta prvič poiskal pomoč zdravnikov, a 22. februarja, ko je praznoval sedemdeseti rojstni dan, je bilo njegovo počutje že spet odlično. Potem pa se je napotil v zasebno švicarsko kliniko v Luzernu, kjer je bil kar nekaj časa na rehabilitaciji, pred tremi tedni pa je tam začel hoditi tudi na dializo zaradi ponovnih težav z ledvicami. In prav te težave naj bi bile na koncu usodne za junaka dirkalnih stez.
Niki je za seboj pustil pet otrok. Iz prvega zakona z Marlene Knaus ima sinova Lukasa (40) in Mathiasa (38). Slednji je tako kot oče poklicni voznik formule 1. Druga žena Birgit mu je rodila dvojčka – zdaj devetletnega Maxa in Mio. Poleg njih pa ima še 37-letnega sina Christopha iz neke skrivne zveze.
Dirkati je začel s petnajstimi leti, pri devetnajstih je odpeljal svojo prvo dirko, naslov svetovnega prvaka pa je osvojil kar trikrat. Po nesreči leta 1976 je rad govoril, da se je na novo rodil. Sicer nesreča zanj ni bila nobeno presenečenje. »Od začetka sem vedel, v kaj se spuščam. V tistem času sta na leto umrla vsaj dva voznika formule 1.« Čeprav je bil zaradi nesreče kar nekaj časa v komi, se je le 42 dni po njej spet odpeljal na dirkalno stezo v Italiji. Leta 1979 se je vendarle upokojil in se podal v poslovne vode. Ustanovil je letalsko družbo Lauda Air, ta pa se je pozneje širila in je zadnja leta delovala pod imenom Laudamotion. V formuli 1 pa je Niki, čeprav si je ogledal veliko tekem, le še občasno deloval kot strokovni svetovalec.