Zaplet pa je nastal, ker se je izkazalo, da sta se zanj zanimala dva – Urška Alič in Jure Franko.
Urška je v okviru svojega Špas teatra njegovo postavitev na oder z režiserjem Gašperjem Tičem načrtovala vse od začetka leta 2017, zato je Briljantino prav s tem namenom predhodno zaščitila, kar je sicer njihova ustaljena praksa pri izvedbi prireditev, ki zahtevajo veliko vloženega dela, časa in finančnih sredstev. Konec maja lani je z Brlekom in v koprodukciji Festivala Ljubljana dosegla ustni dogovor in ga potrdila s stiskom rok, da bo premiera 7. ali 8. julija 2018. »16. junija 2017 smo s strani Avtorske agencije dobili končne pogoje in na tisti dan so bile pravice proste. To pomeni, da se je Špas teater edini zanimal za odkup pravic. Z Gašperjem sva usklajevala še zadnje podrobnosti in dokumente bi podpisali najkasneje do 23. junija, saj se takrat začenjajo počitnice in smo gledališčniki prosti. Žal pa se nam je dva dni zatem sesul svet, ko smo izgubili Gašperja. V tistem tednu sem zmogla toliko moči, da sem na Festival Ljubljana sporočila žalostno vest in dodala, da bomo našli drugega režiserja in nadaljevali pogovore, moja sodelavka pa je o vsem skupaj obvestila še Avtorsko agencijo,« razkriva Urška. Dobra dva tedna po pogrebu je Aličeva navezala stik za nadaljevanje pogovorov, a šokirana izvedela, da je vse pravice za Slovenijo odkupil Jure Franko. »Gospod Franko je izkoristil trenutek žalovanja in medtem, ko smo se mi poslavljali od režiserja predstave in mojega najboljšega prijatelja, je on pridobil pravice. Zaporedje dogodkov je preveč očitno, da bi lahko to zanikali,« je prepričana sogovornica.
Jure Franko zanika, da je Urški skočil v zelje
Franko zatrjuje, da o njenih namerah ni vedel ničesar. »O tem, kdo dobi licenco, ne odločam jaz, ne odloča nihče drug kot lastniki licence za izvedbo muzikala. Oni so nam jo dodelili, o tem, kako so oni pristopali k stvari, pa mi ne vemo nič. Nobeno gledališče nobenega gledališča ne obvešča o tem, katero predstavo želi delati in kako jo želi delati. Postopek za pridobitev licence je zelo preprost in tu smo vsi v popolnoma enaki poziciji. Mi damo povpraševanje in če je licenca na voljo, jo lahko dobiš. Če želiš delati muzikal, je bistvena stvar, da pridobiš licenco, ne pa da ga greš najavljati in govoriti, kako se že eno leto ukvarjaš s tem, da imaš že vse sestavljeno, samo licence nimaš. To je otročje,« pravi Jure. Na očitke, da je izkoristil Tičevo smrt, pa se je odzval z naslednjimi besedami: »V to se sploh ne bi spuščal. To je zame absolutno preveč morbidno. Da bi izkoriščal smrt nekoga, tudi svojega prijatelja, ker je bil on tudi naš prijatelj, tega sploh ne bom komentiral, ker se mi zdi pod častjo in pod nivojem.«
Urška na novinarsko konferenco poslala svojo odvetnico
Aličeva je Franku na novinarsko konferenco poslala svojo odvetnico, »ker organizatorji z najavo in predvideno izvedbo muzikala s tem nazivom kršijo zaščiteno znamko, saj jo uporabljajo brez soglasja Špas teatra, torej neupravičeno in nezakonito«. Med njo pa je o tem po elektronski pošti obvestila tudi medije. Franko je stvar predal svojim odvetnikom. »To ni moj posel. Moj posel je producentski. Jaz sem pridobil izključno pravico za izvajanje muzikala po čisto običajni poti od lastnika pravic. Kar zadeva nas, gredo zadeve normalno naprej, odvetniki bodo pa povedali svoje. A to s pravicami za izvedbo muzikala nima nič. Muzikal bo,« nam je zagotovil Jure.
Igralska zasedba
Muzikal bo premiero doživel junija. Sandy in Dannyja bosta upodobila Saša Lešnjek in Luka Markus Štajer, v igralski zasedbi pa bodo tudi velika imena s slovenskih odrskih desk: Janez Hočevar - Rifle, Gojmir Lešnjak - Gojc, Alenka Tetičkovič, Uroš Smolej in Domen Valič.
Muzikal Briljantina
Muzikal je bil premierno uprizorjen leta 1971 na odru Kingston Mines Theatre v Chicagu. Gre za zgodbo o skupini dijakov v času zlate dobe rock 'n' rolla, o ljubezni in dozorevanju mladih. K svetovnemu uspehu muzikala je pripomogel tudi film iz leta 1978, v katerem sta glavni vlogi odigrala John Travolta in pevka Olivia Newton John.