Poleg Zdenka Pavčka so na zatožno klop danes sedli še nekdanji direktor Viator & Vektor Logistike Bojan Novak, predsednik uprave Izletnika Celje Darko Šafarič in Pavčkov sin Peter Pavček, ki je v Skupini Viator & Vektor zasedal enega ključnih položajev. Obtoženi so pomoči pri zlorabi položaja. Ker krivde niso priznali, se bo sojenje zanje nadaljevalo z glavno obravnavo.
Nepravilnosti pri poslu je jeseni 2013 opazil stečajni upravitelj Viator & Vektor Logistike Anton Jagodic. Za kazensko ovadbo se je odločil zaradi prenosa lastništva romunskega podjetja Viator & Vektor Ro z Viator & Vektor Logistike na Izletnik Celje, ki je bil izpeljan septembra 2011. Po preučitvi ovadbe je tožilstvo zoper vse omenjene vložilo obtožnico.
Flota tovornjakov
Pred stečajem je Viator & Vektor Logistika namreč močno okrepila floto tovornjakov v Romuniji, tako da je v tamkajšnji Viator & Vektor Ro preselila skoraj 50 tovornjakov. Čeprav so bili tovornjaki zastavljeni pri Gorenjski banki, Jagodic ni izključil možnosti, da so bili v Romunijo preseljeni zaradi nadaljnje prodaje vozil. Pavček je to zanikal in dejal, da so kamione preselili v Romunijo izključno zato, ker jih je tamkajšnje podjetje potrebovalo zaradi povečanega obsega poslov.
Omenjeni posel predstečajnega prenosa lastništva romunskega podjetja je stečajni upravitelj najprej skušal izpodbijati v Sloveniji, ko mu to ni uspelo, ga je izpodbijal tudi na sodišču v Romuniji, vendar tudi tam ni uspel. Leta 2014 je Pavček zatrjeval, da po njegovem vedenju pri poslu ni bilo nič nezakonitega.