Ta mesec so izvedli 13 nekajurnih meritev hitrosti vožnje z radarskim merilnikom, in sicer na omejitvi 130 kilometrov na uro na območju Podbrezij, kjer je omejitev pri predoru Ljubno zmanjšana na 100 kilometrov na uro.
Povečano tveganje za nesrečo
Na gorenjski avtocesti je bila neprilagojena hitrost vožnje v letošnjem letu vzrok za okoli 25 odstotkov prometnih nesreč, na vseh gorenjskih cestah pa je delež nesreč zaradi hitrosti 17-odstoten.
Najvišja izmerjena hitrost na predelu, kjer je hitrost omejena na 100 kilometrov na uro, je znašala 153 kilometrov na uro; na omejitvi 130 kilometrov na uro pa je bila včeraj izmerjena hitrost 212 kilometrov na uro. Voznik osebnega avtomobila je tako hitro vozil med izvozom z avtoceste in priključkom nanjo v Radovljici.
»Največkrat so vozniki, ki so prekoračili hitrost vožnje, vozili med 150 in 170 kilometrov na uro, kar je območje hitrosti, ki mu bodo policisti v prihodnjih meritvah namenili več pozornosti. Tudi pri taki hitrosti, četudi ne gre za občutno prekoračitev, namreč že obstaja povečano tveganje za nesrečo in je zmanjšana možnost, da bi se voznik v kritični situaciji lahko pravočasno in varno ustavil. To potrjujeta tudi podaljšana reakciji čas in pot ustavljanja vozila. Pot ustavljanja pri hitrosti 130 kilometrov na uro na suhi cesti znaša približno 130 metrov, pri hitrosti 150 kilometrov na uro pa je že daljša za okoli 40 metrov in znaša približno 170 metrov. Pri višjih hitrostih in na mokri podlagi je pot ustavljanja še bistveno daljša in se povišuje z vsakim dodatnim kilometrom na uro,« so sporočili s Policijske uprave Kranj.