Na avtosalonu v ''mestu angelov'' prihodnji teden ga boste lahko videli v živo, tu pa so že na voljo visokoločljive fotografije najnovejšega ponosa podjetja Mercedes ter tudi oddelka AMG. Novi superhitri terenec sedaj pod pokrovom skriva 5,5-litrski agregat (prej 6,2-litrski), ki pa so mu dodali 2 turbinski puhali. Zato so kljub zmanjšanju prostornine končni rezultati precej boljši: moči je za 386 kW, navora pa kar za 700 Nm (prej 375 kW in 630 Nm). Če pa med dodatno opremo odkljukate še Performance paket, mu s tem tlak v turbini povečajo iz 1,0 na 1,3 bara, kar ima za posledico še večjo moč: kar 410 kW in 760 Nm navora.
Za prestavljanje je sedaj zadolžen novi AMG Speedshift Plus 7G-Tronic menjalnik, ki v normalnem režimu 60 odstotkov moči prenaša na zadnjo os. Končni rezultati so seveda prepričljivi: 0-100 km/h se zgodi v trenutku (4,8 oz. 4,7 sekunde v primeru Performance paketa), pospeševanje pa se konča pri elektronsko omejenih 250 km/h (oz. neomejenih 282 km/h pri Performance paketu). Poraba naj bi se zahvaljujoč agregatu z boljšim izkoristkom, 40 kg lažji skupni teži ter start-stop sistemu ob tem znižala za kar 28 odstotkov na 11,8 litrov goriva na 100 prevoženih kilometrov.
Njena.si
Xiaomi Redmi Note 14: Nova serija z izjemno vzdržljivostjo
Poleg vsega naštetega ponuja športni SUV seveda še veliko priboljškov, ki ga ločujejo od svojih krotkejših bratov: celoten paket AMG spojlerjev, 4 izpušne cevi na zadku, 20-palčna platišča z pnevmatikami dimenzij 265/45, nastavljivo podvozje, veliko notranjih aplikacij iz karbonskih vlaken ter celotna notranjost, odeta v usnje s poudarjenimi šivi.
Za konec pa še slabša stran tega vsemogočnega terenca: to je cena. V Nemčiji se ta začne pri 108.885 evrih, če pa odkljukamo še večino dodatne opreme, pa ta skoraj nima meja.