Več moči pridobivajo iz izhajajočih izpušnih plinov, ki povzročijo večji pretok zraka skozi motor, s tem pa hitrejše izgorevanje. Iz anonimnih virov smo izvedeli, da so pri BMW-ju pred nedavnim vložili zahtevek za patentiranje električnega turbinskega polnilnika. Že več mesecev pa se govori, da podjetje pospešeno deluje na izboljšanju prisilnih polnilnikov in drugih tehnoloških zadevah, ki bi prinesle revolucijo na področju izkoristka motorjev.
Stalen problem motorjev s prisilnim polnenjem je, da večje turbine odlično delujejo pri višjih vrtljajih, pri nižjih pa jim manjka odzivnosti, kar je splošno poznano kot turbo luknja. Pri BMW-ju naj bi ta problem rešili z električnim turbinskim polnilnikom in nizom sklopk, ki z vključevanjem in sproščanjem (skupaj ali ločeno) zagotavljajo maksimalno moč že od najnižjih vrtljajev naprej. BMW nas je še vedno navdušil s svojimi tehnološkimi novotarijami, ta je pa še posebno zanimiva in upamo, da jo bomo lahko preizkusili pod pokrovom naslednjega BMW-ja M3.