Sprva bo sicer na voljo le kot kupejevska GTC različica, a zato močnejša kot kdajkoli prej: 2-litrski turbo-bencinski agregat z neposrednim vbrizgom bo zmogel 206 kW (280 KM) in kar 400 Nm največjega navora na gredi. To bo zadostovalo za elektronsko omejenih 250 km/h, s čimer se mu ne bo treba bati nobenega konkurenta. Opla bo odlikovalo tudi podvozje OPC, ki je bilo testirano na dirkališču Nürburgring ter vsebuje posebno visokozmogljivo zasnovo prednje preme (HiPerStrut), že poznano iz drugih GTC-jevk. Voznik bo imel tudi na voljo Flexride podvozje, pri katerem lahko preko ''OPC'' gumba regulira trdoto vzmetenja ter odzivnost pedalke za plin in volanskega obroča. Za boljši oprijem na prednji osi bo skrbela še zapora diferenciala, za boljše zaviranje pa Brembo zavore. Seveda bomo najmočnejšo različico prepoznali tudi po zunanjih modifikacijah: prednji, zadnji odbijač, pragovi, optimiran strešni spojler, 2 široka izpušna zaključka - vse v imenu športnosti. V notranjosti najdemo še športne sedeže, na spodnjem delu prirezan športni volanski obroč in posebni merilniki v OPC grafiki. Cene zaenkrat še niso znane.
Najbolj športna Astra končno odvrgla tančico
Z začetkom pihodnjega leta prihaja na ceste nova Vauxhall/Opel Astra OPC, ki naj bi z 206-imi kilovati in končno hitrostjo 250 km/h zlahka pometla s konkurenco, kot sta Golf R in Megane RS.