Pri Peugeotu nam že dalj časa polagajo v ušesa besedo ''polno uporabni dizelski hibrid'', v Frankfurtu pa so prešli od besed k dejanjem: posebno bo izstopal 4,95 metra dolg kupejevski karavan z imenom HX. Nizek kot športni avtomobil (1,38 metra), skoraj 2 metra širok in aerodinamično oblikovan, ki skupaj z dodatki (dvižni zadnji spojler, premični usmerjevalniki zraka in posebno oblikovana aerodinamična platišča), izpolnjuje vse pogoje za nizek koeficient upora (cW: 0,28) ter posledično nizko porabo.

Zanimivosti
Leta 2005 je Rotary klub Ljubljana svojemu mestu podaril ikonično uro
Vrata se, kot se za študijo že skoraj spodobi, odpirajo nasprotno in se zavihtijo še navzgor, kar ga naredi za 4+2 sedežnika. Vsi sedeži so zelo prilagodljivi in jih lahko razporejamo oz. odstranimo po potrebi potnikov oz. prostora. Uporabljeni so samo prestižni materiali, kot so naravni hrast, brušen aluminij ter veliko usnja, vse skupaj pa je okrašeno z veliko LED lučkami in zasloni, občutljivimi na dotik. Zanimiv dodatek: v sredinski konzoli se nahaja minibar ter, kot spomin na zgodovino podjetja, kavomat.
Pod pokrovom se nahaja 2,2-litrski dizel s 150 kw (204 KM), ki je povezan s 6-stopenjsko avtomatiko in 70 kW močnim elektromotorjem. Skupna moč tako znaša zelo uporabnih 220 kW. Zavoljo ''plug-in'' tehnologije lahko litij-ionske baterije enostavno napolnimo preko električne vtičnice. Francoz lahko samo na baterije prevozi 30 km daleč, v prvih 100 kilometrih pa doseže porabo 3,2 litra dizelskega goriva, kar znese izpust CO2 83 g/km. Če bo šlo vse skupaj tudi v proizvodnjo, pa ostaja še skrivnost.