I-DTEC motor v novi civic po obljubah izdelovalca ponuja kombinacijo visoke zmogljivosti in nizkih izpustov CO2. Z optimiziranim motorjem i-DTEC in aerodinamiko vozila, bo 110-kilovatni civic v okolje izpustil le 110 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer.

Njena.si
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Pri Hondi pravijo, da so temeljito analizirali zmogljivost motorja in zmanjšali izgube olja v kroženju. Sicer pa jim je k nižji proabi pripomogel tudi start-stop sistem.
Pozornost so posvetili tudi testiranjem v vetrovni komori, s čimer so izboljšali aerodinamiko vozila in tudi stabilnosti pri višjih hitrostih.
"Da bi dosegli nizko vrednost CO2 emisij, je bilo potrebno optimizirati vozilo kot celoto," pravi Katsushi Watanabe, vodja razvoja za motorje. "Zelo smo ponosni na vrednost CO2 emisij, ki smo jih dosegli ampak to ni bil naš edini cilj. Hoteli smo doseči odlične vozne lastnosti – nizko porabo in okolju prijazno vozilo, ki ga bo veselje in užitek voziti."
