Zanimivosti

Zakaj ne bi s svojim mobilnim telefonom tudi plačevali nakupov na prodajnih mestih?

Oglasno sporočilo
17. 12. 2020, 14.17
Posodobljeno: 17. 12. 2020, 14.18
Deli članek:

Mobilno denarnico na telefonu lahko imate vedno pri roki, z njo pa se znebite tudi dodatne skrbi in teže.

Pravijo, da je mobilni telefon postal skoraj že podaljšek naše roke. Povsod ga nosimo s sabo, veliko časa dnevno ga uporabljamo za iskanje informacij, zabavo, komunikacijo z različnimi ljudmi. Ste kdaj pomislili, da bi lahko z njim tudi plačevali? V Novi KBM so za tovrstne potrebe uporabnikov uvedli mobilno denarnico, ki jo lahko uporabljajo vse stranke s pametnim telefonom in operacijskim sistemom Android ali iOS, ki si v spletni trgovini naložijo aplikacijo mDenarnic@.

Brezstično nakupovanje z uporabo mobilne denarnice mDenarnic@ še enostavnejše

Po telefonu je mogoče urediti marsikaj, zaradi česar smo še pred nekaj leti stali v vrsti pred bančnimi okenci. Zraven plačevanja računov na prodajnih mestih prek POS-terminalov namreč mobilna denarnica ponuja tudi vrsto storitev mobilnega bančništva. Omogoča na primer opravljanje brezstičnih plačil s karticami Visa Nove KBM v Sloveniji in tujini, dvig in polog gotovine ter vpogled v stanje na bankomatih, ki omogočajo brezstične transakcije. Ob tej osnovni funkciji mobilna denarnica strankam dodatno olajša njihovo dnevno plačevanje, saj omogoča takojšnje nakazilo denarja ali pošiljanje zahtevka za takojšnji prejem denarja prek kontaktnega podatka, torej številke mobilnega telefona. Transakcija se izvede prek sistema takojšnjega plačila Flik z neposredno bremenitvijo osebnega računa. Znesek je na računu prejemnika takoj, tudi ob vikendih in praznikih.

Namesto plastičnih digitalne kartice zvestobe

V mobilni denarnici mDenarnic@ si lahko stranke digitalno shranijo tudi svoje kartice zvestobe, s tem pa svojo fizično denarnico razbremenijo plastičnih kartic zvestobe. Ta prednost mobilne denarnice je dostopna vsem uporabnikom aplikacije, ne samo strankam Nove KBM, in nadgrajuje brezstično nakupovanje. S karticami zvestobe, naloženimi v mobilni denarnici na mobilnem telefonu, ima stranka vse svoje kartice zmeraj pri roki v digitalni obliki in pripravljene za uporabo.

V Novi KBM so mobilno denarnico razvili in ponudili strankam v izjemno kratkem času, s čimer so se tudi odzvali na konkretne potrebe in navade svojih komitentov. »Mobilna denarnica mDenarnic@ dodatno spodbuja brezstično plačevanje, ki je v spremenjenih razmerah še pomembnejše za zaščito zdravja strank in zaposlenih,« je ob uvedbi mobilne denarnice povedal predsednik uprave Nove KBM John Denhof.

Z razvojem in uvedbo mobilne denarnice v Novi KBM ponujajo dodatno učinkovito in priročno rešitev, ki strankam omogoča sodobno, enostavno in brezstično opravljanje vsakodnevnih bančnih storitev. »V prihodnjem letu bomo mobilno denarnico nadgrajevali, kar bo po našem prepričanju zadovoljstvo strank še okrepilo,« pojasnjuje Silvia Birla, direktorica Sektorja razvoja produktov za prebivalstvo in gospodarske družbe.

Stranka, ki želi mobilno denarnico uporabljati za plačila, mora imeti pri Novi KBM odprt transakcijski račun, pred začetkom uporabe pa opraviti še preprost in hiter postopek registracije.