Da pošiljke varno in zanesljivo prispejo na pravi naslov, poskrbimo na Pošti Slovenije. Z različnimi rešitvami pomagamo podjetjem in spletnim trgovcem, da pošiljke kar najhitreje oddajo in nam zagotovijo nujne podatke, s katerimi lahko stopimo v kontakt z naslovniki pošiljk ali jim omogočimo, da spremenijo način dostave tudi, ko je pošiljka že na poti k njim. Zato »imamo radi« telefonske številke in elektronske naslove.
Sprejete pošiljke s pomočjo najnaprednejše sortirne tehnologije v dveh poštnih logističnih centrih razporedimo, da kar najhitreje prispejo do dostavnih pošt. Ob sprejemu paket označimo s sprejemno številko ter naslovnikom (če je pošiljatelj izbral to možnost) pošljemo SMS ali elektronsko sporočilo z informacijo o času prevzema in povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, s katero lahko za svoj paket spremenijo način dostave. Žal vedno ni tako preprosto in nimamo na voljo vseh podatkov, pogosto se pošiljatelji odločajo za pošiljanje brez možnosti sledenja, zato se tudi zgodi, da naslovnika v hišnem nabiralniku čaka obvestilo o prevzemu pošiljke na pošti.
Uporabniki lahko svoje pošiljke prevzamejo v poštnih poslovalnicah in tudi na drugih kontaktnih točkah Pošte Slovenije, skoraj 600 jih je po vsej Sloveniji. Z mrežo alternativnih mest prevzema se skušamo uporabnikom kar najbolj približati, zato ponujamo prevzem pošiljk na PS Paketomatih, Petrolovih in Molovih bencinskih servisih, pametnih paketnikih Direct4.me ter samopostrežnih enotah v Ljubljani in Kopru. V času koronakrize so se alternativna mesta dostave izkazala kot zelo pomembna za zaščito zdravja ljudi, zato je naš slogan #zanesljivozvami za nekaj časa zamenjal slogan #novaolikabrezdotika.