Znamka upodablja slonjega mladiča, ki je v naši severni sosedi postal simbol za varno fizično razdaljo (v Avstriji svetujejo 1m) v času pandemije. Je samolepilna in iz recikliranega papirja, odtrga pa se na podoben način kot kos toaletnega papirja.
Znamka ima tudi nenavadno ceno. Običajni vrednosti 2,75 evra so dodali še enkrat tolikšno vsoto, ki jo bo avstrijska pošta namenila za dobrodelne namene. S tem želijo podpreti predvsem tiste, ki so bili med koronavirusno krizo najbolj prizadeti, so sporočili iz avstrijske pošte.
Ideja za tematsko znamko in projekt je nastala že spomladi. Ker pa je bilo takrat toaletni papir težko dobiti, so idejo uresničili šele sedaj. 300.000 spominskih znamk bo na voljo od 30. oktobra.
To pa ni prvič, da se je avstrijska pošta na inovativen način odzvala na aktualne dogodke. Januarja so, čeprav z rahlim zamikom, izdali tudi posebno "Brexit znamko", s katero so obeležili odhod Velike Britanije iz Evropske unije.