"Pri svojih 75 letih sem, razen težav z osteoporozo, razmeroma zdrava, a vendar bi mi ob vseh opravilih kdaj prav prišla pomoč. Skrbim namreč za moža, ki je nepokreten (mu kuham, ga hranim in negujem), pa tudi za hišo in njeno okolico. Najbolj me skrbi, ker sva z možem ves čas sama. Imava sicer tri hčerke, vendar so se vse preselile v Ljubljano, zato ne moreva računati na njihovo pomoč, razen ob koncih tedna, ko katera pride na obisk. Zato sem naročila storitev E-oskrba, ki nama ves čas omogoča takojšen klic na pomoč v primeru nesreče.
In izkazalo se je, da sem imela prav. Ker je mož nepokreten, ga moram vsakič, ko ga hranim, dvigniti v sedeč položaj. Enkrat pa sem ob dviganju nerodno stopila in padla. Zaradi neznosne bolečine se nisem mogla niti premakniti, kaj šele vstati, da bi odšla v kuhinjo po telefon. Pozneje se je izkazalo, da sem si zlomila kolk.
Na srečo sem imela na zapestju obesek E-oskrbe, na katerem je gumb za klic v sili. Tako sem s pritiskom nanj sprožila klic v asistenčni center, ki mi je takoj poslal pomoč. Reševalci so prišli v 15 minutah in me odpeljali v bolnišnico, osebje asistenčnega centra pa je tudi obvestilo hčerke, ki so lahko takoj organizirale skrb za moža med mojo odsotnostjo.
Ne vem, kako dolgo bi sicer čakala, da bi najini bližnji ugotovili, da nekaj ni v redu, če ne bi bilo E-oskrbe. Verjetno vsaj tri dni, do sobote, ko se je za obisk najavila hčerka … Bog ve, kaj bi se do takrat zgodilo z nama z možem. E-oskrba se je tako izkazala za odlično naložbo, saj se je po njeni zaslugi vse dobro izteklo."
Vida, 75
E-oskrba omogoča 24-urno pomoč na daljavo v primeru nesreče ali slabosti. Če bi jo radi zagotovili tudi sebi ali svojim bližnjim, pokličite na 080 8000 ali obiščite spletno stran www.telekom.si/e-oskrba.