Zanimivosti

DIGGIT, pameten dogodek za pametne ljudi – in tudi zvezdniške obraze

Oglasno sporočilo
18. 6. 2019, 08.12
Posodobljeno: 18. 6. 2019, 08.54
Deli članek:

Pri reviji Marketing magazin, kjer so letos prvič samostojno organizirali konferenco DIGGIT, so ponovno dokazali, da se dobro zavedajo aktualnih trendov, ki krojijo svet marketinga in komunikacij.

Črt Piksi
Za odrom navdiha je kraljeval novi električni lepotec BMW.

Več kot 1000 obiskovalcev je na ljubljanskem Gospodarskem razstavišču z navdušenjem prisluhnilo zgodbam raznolikih govorcev, med katerimi je bilo več kot 60 odstotkov žensk. Organizatorji so se namreč odločili, da ženske, ki so dejanske nosilke sprememb v družbi, spodbudijo, da stopijo iz ozadja.

Črt Piksi
Ženske za DIGGIT-om: Mateja Repovž, direktorica 08DIGGIT, Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev, in Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica 08DIGGIT.

Izjemnih žensk na odru DIGGIT-a tako nikakor ni primanjkovalo. Prva je udeležence motivirala nekdanja odlična plavalka Sara Isaković, pristna in zgovorna vrhunska smučarka Ilka Štuhec pa je odkrito spregovorila o tem, kako najti moč, ko že skoraj obupaš. Vedno simpatična voditeljica Tara Zupančič je spretno krmarila med bogatimi vsebinami in poskrbela tudi za zanimiv pogovor s pionirjem elektronske glasbe DJ Umekom, ki je prepričan, da bodo prihodnost glasbene industrije narekovale napredne tehnologije, kot je veriženje podatkovnih blokov.

Črt Piksi
Obiskovalcev se je trlo na vseh prizoriščih; organizatorjem jih je uspelo privabiti več kot 1000.

Dogodka so se udeležili tudi številni (spletni) vplivneži, ki z vsako objavo na Instagramu povzročijo za pravo evforijo med sledilci, med njimi Tina Gaber, Ivjana Banić in Pia Pustovrh, za vratolomno pustolovščino pa so poskrbeli fantje iz skupine Dunking Devils.

Črt Piksi
Obiskovalcev se je trlo na vseh prizoriščih; organizatorjem jih je uspelo privabiti več kot 1000.

Naj ob tem dodamo še, da so se organizatorji dogodka zavezali, da postanejo prva konferenca s področja marketinga in komunikacij z ničelno stopnjo odpadkov (zero waste). Tako so tudi njihovi poslovni partnerji in pokrovitelji poskrbeli za ozaveščanje udeležencev o pomenu odgovornega ravnanja do okolja.