Odslej je uporabnikom tarif HoT MAXI in HoT EXTRA na voljo še dodatnih 10 GB prenosa podatkov za uporabo v Sloveniji. Poleg neomejenega števila minut pogovorov in SMS-ov v Sloveniji je za nespremenjeno ceno 9,99 evra uporabnikom tarife HoT MAXI tako na voljo 30 GB, za nespremenjeno ceno 14,99 evra pa je v tarifi HoT EXTRA vključenih 60 GB.
Obstoječim uporabnikom se bo večja količina prenosa podatkov vključila samodejno, ne da bi morali spremeniti tarifo in brez kakršnih koli dodatnih stroškov. S tem HoT še naprej drži obljubo, da bodo nove ugodnosti pri morebitnih spremembah tarife veljale za vse uporabnike storitev HoT.
Najhitreje rastoči slovenski virtualni operater
Pri HoT-u so zelo zadovoljni z rastjo na slovenskem trgu, saj imajo po dveh letih že več kot 70.000 uporabnikov. To HoT uvršča na mesto najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja. Še naprej beležijo konstantno rast, kar je odličen rezultat za novinca na zrelem trgu mobilne telefonije. Takšna hitra rast niti ne preseneča, saj je po raziskavi podjetja Aragon kar 97 % HoT-ovih uporabnikov zadovoljnih s svojim operaterjem – od tega jih je kar 71 % izjemno ali zelo zadovoljnih.
Najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov
Že od samega začetka vse tarife HoT vključujejo velike količine podatkov, ki jih pri HoT-u sedaj še povečujejo – in to brez povišanja cen. HoT se je namreč zavezal, da nikdar ne bo višal cen tarif, izboljšane tarife pa veljajo tako za nove kot tudi obstoječe uporabnike. S svojo fer ponudbo je prepričal tako napredne uporabnike kot tudi tiste, ki želijo najboljše cene. S kar 30 GB prenosa podatkov za manj kot 10 evrov oziroma kar 60 GB prenosa podatkov za manj kot 15 evrov ima HoT najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov.
Poštena ponudba in odlična podpora uporabnikom
Storitve in mobilni paketi HoT ne vsebujejo skritih stroškov, ki sicer lahko zelo podražijo vaše stroške z mobilnim operaterjem. Tako ste lahko prepričani, da vas pri HoT-u ne bodo presenetili npr. s stroški za priključnino, menjavo paketa, prekinitev naročniškega razmerja in druge spremembe, s katerimi si boste morda želeli oblikovati storitve po vaši meri. Pri HoT-u odlično skrbijo tudi za podporo uporabnikom, saj je odzivni čas v HoT-ovem klicnem centru daleč najkrajši med mobilnimi operaterji in v povprečju znaša manj kot 20 sekund.
Preprosta uporaba in celovito upravljanje prek digitalnih kanalov
Skoraj polovica HoT-ovih uporabnikov upravlja s storitvijo prek mobilne aplikacije Moj HoT, na voljo pa imajo tudi spletni portal. Tako uporabniki preprosto in povsem brezplačno spreminjajo nastavitve uporabniškega računa, brezplačno menjavajo tarife, opravijo prenos telefonskih številk, idr. Obenem imajo v vsakem trenutku natančen pregled in nadzor nad porabo ter stroški zase in za svoje družinske člane.