Kdo bi si mislil, da bomo doživeli kaj takega, še kar ne more verjeti Igor Ribič. V trinajstih sezonah se je letos prvič zgodilo, da oddaje Ribič Pepe niso mogli snemati z otroki – ti pa so pravzaprav glavna sestavina oddaje.
A so se ustvarjalci oddaje hitro prilagodili in ustvarili malce drugačno sezono, ki ni prav nič manj dinamična in zanimiva kot prejšnje. »Je pa bilo zelo naporno. Kar štirikrat sem moral na novo pisati scenarije,« pojasnjuje Igor Ribič, ki se v oddaji prelevi v ribiča Pepeta.
Prilagajanje razmeram
»Konec februarja, ko bi morali začeti snemati otroke na terenu, je prišla epidemija, produkcija se je ustavila. Potem smo le dobili dovoljenje za snemanje, ampak brez otrok, le studio. Takoj sem napisal nove scenarije, posneli smo vse v studiu, a brez terena oddaja ni prava. Pa so nam dovolili snemati le po enega otroka naenkrat, spet sem moral prilagoditi scenarije. A so le dan pred začetkom terena potrdili prvi primer okuženega na RTV in nam zato prepovedali še tega enega otroka.« Tako so ustvarjalci staknili glave in se domislili, da bi otroka nadomestila lutka. »Dobesedno čez vikend smo naredili lutko Ronjo, spet spremenili scenarije in končno posneli oddajo. Smo pa praktično edina otroška oddaja s terenom,« pojasnjuje Igor.
Lutka in animacije
Snemanje brez otrok je bilo za Igorja seveda lažje. A tudi snemanje z lutko ima svoje slabe strani. »Za lutko stoji človek (v tem primeru Lucija Ćirović, ki animira in govori tudi Kakaduduja in lisjaka Foksnerja, op. p.), ki ga moraš nekam skriti. Na terenu je to zelo naporno. Ves čas smo morali biti ob kakšnih plankah, poleg tega so takšni kadri zelo statični.« Za več dinamike so zato v oddajo vključili posnetke otrok iz prejšnjih sezon. »Tako da imate ob gledanju občutek, kot da so tam z nami,« pojasnjuje Igor, ki je oče štirih otrok. Poleg tega so oddajo še popestrili z animacijami, ki jih je ustvaril kar sam, saj je akademski slikar, grafik, ilustrator in oblikovalec. »Čas korone sem izkoristil za to, da sem se naučil delati risanke!«