Na Zvezi prijateljev mladine Slovenije pravijo, da je skoraj 50.000 takih, ki jim straši prazničnih paketov zaradi takšnih ali drugačnih razlogov ne zmorejo privoščiti. Zato so bili akcije še toliko bolj veseli. Televizijci in radijci so k sodelovanju povabili gledalce in poslušalce, pa glasbenike, podjetja. Velika pokrovitelja akcije sta bila tokrat podjetja Vzajemna, zdravstvena zavarovalnica in Sensilab, vodilni ponudnik izdelkov za aktivno in zdravo življenje. K akciji pa so pristopili tudi Zveza sindikatov vseh glasbenikov, Tuš ter Mladi forum Šaleške doline.
»Akcije zbiranja daril se vsako leto srčno razveselimo! Vsako leto je večja in vsako leto nam uspe razveseliti več otrok. Menim, da smo vsaj nekaterim sončkom polepšali praznike. Naš studio se je tik pred koncem akcije šibil od vseh darilnih paketov. Hvala vsem, ki ste sodelovali z nami in otrokom polepšali praznike,« je po koncu dodala urednica televizije Maja Oderlap.
»Akcija je uspela! Daril je ogromno! To je bila res srčna akcija. To smo začutili tudi v radijskih prostorih, kjer so se ves čas odpirala vrata. Trkali so glasbeniki, poslušalci, gledalci, pa tudi poštarja se je vsakodnevno manj video izmed kupa daril, ki jih je prinašal,« je bila po koncu akcije navdušena radijska urednica Janja Ulaga.
Darila so po končani akciji odpeljali na Zvezo prijateljev Slovenije od koder so romala v slovenske domove. Sejna soba Zveze je bila premajhna, da bi nanjo zložili vsa. Ob tem prizoru navdušenja niso skrivali niti na Zvezi prijateljev mladine, ki ob tem dodajajo, da bo veselje otrok res popolno.
Hvala vsem, ki ste sodelovali in polepšali praznike najmlajšim, ki si tega zaradi težkih situacij ne zmorejo privoščiti.