Čeprav se večinoma zavedamo njene pomembnosti, ljudje pogosto ne nosimo kolesarskih čelad, ker nam kvarijo pričesko, v njih smo videti »čudno« in še kakšen razlog bi se našel.
Kar pogosto pozabljamo, pa je to, da je nošenje čelade majhna cena, ki jo moramo plačati, v primerjavi z morebitnimi poškodbami, ki se lahko zgodijo ob padcih oziroma nesrečah. Si predstavljate, da kar naenkrat naši možgani niso kos svoji nalogi, zgolj zaradi tega, ker smo bili preponosni, da bi si nadeli čelado? Za vse tiste, ki jim čelade že od nekdaj gredo na živce, hkrati pa želijo ostati varni, je podjetje Hövding izdelalo še izboljšano različico najboljše čelade za urbane kolesarje oziroma izpopolnjeno zračno blazino za urbane kolesarje, ki klasičnih čelad ne marajo.
Izpopolnjena kolesarska čelada podjetja Hövding je opremljena z vgrajenimi tipali, ki v realnem času zaznajo, kdaj kolesar doživi nesrečo. Zračna blazina se takoj sproži in obkroži kolesarjevo glavo ter tako prepreči večje poškodbe ob trku ali udarcu. Raziskave so pokazale, da najnovejša različica zračne blazine za kolesarje tveganje za resne poškodbe glave pri kolesarjenju s hitrostjo okoli 25 kilometrov na uro zniža na zgolj dva odstotka. S klasično čelado je bila stopnja tveganja pri enaki hitrosti kar 90-odstotna, brez nje pa skoraj stoodstotna. Pri tem velja omeniti, da čelada vsako sekundo zabeleži podatke več kot 200-krat, če zazna padec, pa se čelada sproži v desetinki sekunde in kolesarjevo glavo obda z blazino, ki ščiti pred poškodbami.
Pri tem velja omeniti še, da napolnjena baterija nove oziroma že tretje različice zračne blazine za kolesarje nudi 15-urno delovanje, mogoče pa jo je povezati celo z mobilno napravo prek brezžične povezave. S tem uporabniki dobijo vpogled v svoje kolesarske navade in možnost sprožitve samodejnega klica na vnaprej shranjeno številko bližnjega sorodnika, prijatelja ali partnerja v primeru nesreče.
Zanimivo čelado Hövding za zdaj uporablja okoli 185 tisoč ljudi, od tega pa jih okoli štiri tisoč zatrjuje, da jim je ta čelada že rešila življenje. Žal pa ta varnost ni poceni, saj je zanjo treba odšteti kar 300 evrov.