Le še mesec dni je do poroke desetletja in seveda je že vse organizirano in znano: od okusa torte do cvetja v šopku.
Zdelo se je, da je edina uganka, ki je še ostala, ime modnega oblikovalca, ki nevesti šiva obleko. No, pa je v javnost pricurljala novica, ki daje jasno vedeti, da so kraljevske poroke res nekaj, kar si običajni ljudje težko predstavljamo.
TRADICIJA
Za veliki dogodek 19. maja so v priznani parfumeriji Floris London izdelali unikatno dišavo. Hkrati z novico o parfumu se je razvedelo, da se najvišji aristokrati držijo pravila »poseben vonj za poseben dan« in da si dišave pogosto dajejo posebej pripraviti. In prav parfumska hiša Floris, ustanovljena že leta 1730, velja za dvornega dobavitelja.
V Florisu so izdelali parfume tudi za poroki kraljice Viktorije in kralja Georga IV. ter princa Williama in Kate. Poudarek Poseben vonj za poseben dan je pravilo, ki ima med angleškimi aristokrati dolgo tradicijo.
Ker je prihajajoča poroka izvrstna za reklamo blagovne znamke, je tokrat prvič o nekem vonju, ki so ga izdelali za visoke kroge, spregovorila celo direktorica podjetja Amelia Roberts. Povedala je, da so se tokrat še posebej trudili, da so parfumu vdahnili kar najmočnejši pridih kraljevskosti. Z osnovo so izbrali svoj parfum Bergamotto di Positano, ki pa so mu dodali še note citrusov, vanilje, ingverja, zelenega čaja in podtone, ki jih je Amelia zelo poetično opisala: »Drobne in male sestavine, ki se ujemajo v mavrico podtonov, bodo vonjavi dodale toplino Sredozemlja, sonca in čiste sijoče vode.«
Zaradi velikega zanimanja, ki ga je vzbudila dišava, so iz parfumerije dali v medije tudi uradno sporočilo, ki je še bolj poetično: »Jedro živahne kombinacije oranžne barve z okusom vanilje daje dišavi kremast značaj, ki še prispeva k njenemu izraženemu sijaju.«
ZA IZBRANCE
Cena je primerna kraljevskemu statusu, ki ga že ima parfum, ki je primeren tako za moške kot za ženske in s katerim bosta seveda nadišavljena ženin in nevesta. Da bo za stomililitrsko stekleničko treba odšteti kar 138 evrov, je že znano, le ime dišave še ostaja skrivnost.
Vsi izdelki hiše Floris so sicer visokega cenovnega razreda, saj so tudi njihove stranke zelo globokih žepov.