Pa vendar je v zadnjih mesecih ta zadrega z lahkoto rešljiva. Podarjanje daril z osebno noto je namreč pravi hit.
Torba sploh ni edini predmet Vojvodinja Yorška ima s podobama hčerk na uokvirjenih fotografijah in skulpturah menda okrašene tudi vse prostore v svojem domu.
Potem ko so svet obkrožile fotografije Nizozemske princese Beatrix, ki ima na torbi naslikane svoje vnukinje, princese Amalio, Alexio in Ariane, so na plan prišli tudi mnogi drugi modni dodatki s prav posebno osebno noto tistega, ki mu je darilo namenjeno.
PESTER IZBOR
Podobno kot njena nizozemska kolegica ima tudi švedska kraljica Silvia ob sebi ves čas darilo svoje najstarejše vnukinje, princese Estelle, ki ji je podarila ovitek za mobilni telefon. Tudi sicer je bilo darilo za babico zelo primerno, saj je Silvia znana po tem, da ves čas fotografira in si potem posnetke vsak večer ogleduje, dobre shranjuje na računalnik, slabe pa briše.
Tudi na športnih prireditvah, ki se jih udeležujejo člani kraljevih družin, je s tem modnim hitom težava obdarovanja izvrstno rešena: navijaški dres z imenom obiskovalca ali njegovega otroka je vsekakor zadetek v polno, pa še poceni je.
Domiselnost je pri obdarovanju z darili z osebno noto nujno potrebna.
Zelo hvaležne za podarjanje daril z osebno noto pa so tudi mlajše predstavnice aristokracije. S torbicami znanih modnih oblikovalcev, ki jih krasi osebno ime, so bile tako opažene že britanska princesa Beatrice, grška princesa Olympia in lady Amelia Windsor. V njihovem primeru pa se cena giblje med 2000 in 3000 evri.
Za najbolj domiselno in hkrati najcenejše darilo z osebno noto pa velja pica margerita, ki so jo v Neaplju spekli v čast vojvodinje Cornwalske Camille Parker Bowles med njeno turnejo po Italiji – na jed so namreč z mocarelo na veliko izpisali njeno ime.