Se še spominjate, kako ste kot otrok radi tekli? Zakaj ste kasneje prenehali oz. iz igre prešli na telovadbo? Tek so kot igro poimenovali tudi otroci iz izbranih slovenskih vrtcev, ki so to športno disciplino v mesecu oktobru spoznavali preko Tekaških uric z Urbanom. Te so že najmlajše navdušile za Ljubljanski maraton, mladi tekači iz »naj slovenskih« vrtcev bodo namreč to soboto, 28. oktobra 2017, tekli na Lumpi teku. Izlet v Ljubljano in tekaška druženja jim je pripravil Mercator, ki je že od vsega začetka sponzor Lumpi teka in Ljubljanskega maratona.
Prvi tekači na letošnjem Lumpi teku bodo tako otroci iz petih slovenskih vrtcev: iz Vrtca Trbovlje, ki je najstarejši mestni vrtec, Vrtca Selce, ki nosi oznako najstarejšega podeželskega vrtca, iz najmlajšega vrtca v Sloveniji, Vrtca Čebelica Šentjernej, iz najnižje ležečega Vrtca Morje iz Portoroža ter iz Vrtca Hodoš, ki je najbolj oddaljen od Ljubljane. Razdaljo 200 metrov bodo pretekli v samostojni kategoriji »naj vrtcev«.
Na Lumpi tek pa so se pridno pripravljali že ves oktober, ko so se udeležili Tekaških uric z Urbanom Praprotnikom. Na dvoriščih in igriščih vrtcev so na tem tekaškem druženju spoznavali pomen teka in gibanja za zdravje ter se zabavali ob tekaških igrah. Preizkusili so se v spretnostnem teku, se lovili, preskakovali ovire in tekli v slalomu. Najboljši način spoznavanja otrok s tekom so namreč prav raznolike in zabavne tekaške igre. Tekaški trener Urban Praprotnik ugotavlja: »Otroci radi tečejo, žal pa se jim z leti zaradi napačnih spodbud iz okolja tek zameri. S tem se dela velika škoda za zdravje in dobro počutje. Otrokom moramo tek predstaviti skozi igro in jih tako navdušiti nad tem športom, da si bodo teka želeli skozi celo življenje. Pri tem je izjemno pomembno, da začutijo tek kot nekaj prijetnega in da jih v tek nikar ne silimo. Hkrati pa moramo biti starši otroku za zgled in jih s skupnimi aktivnosti vpeljemo v svet športa in teka.«
V Mercatorja so se letos prvič odločili za dodatne aktivnosti v okviru Lumpi teka in tako omogočili udeležbo na Lumpi teku otrokom, ki bi se sicer tega otroškega maratona težko udeležili. »V Mercatorju smo še posebej veseli, ko z različnimi aktivnostmi motiviramo otroke. Prav je, da že najmlajši skozi igro spoznajo pomen gibanja za zdravje. S Tekaškimi uricami z Urbanom in z Lumpi tekom si želimo predvsem širiti kulturo teka med otroci, jih naučiti kako pravilno pristopiti k teku, hkrati pa pokazati staršem, kako vzgajati otroke, da bodo lažje in bolj vzljubili tek,« je povedala Majda Vodopivec, direktorica Mercatorjevih lastnih blagovnih znamk. Mercator kot podpornik športa, športnic in športnikov izvaja kampanjo, s katero ne želi le sporočati svoje podpore športu, temveč tudi ozaveščati o pomenu gibanja in uravnoteženega prehranjevanja. Vodilo aktivnosti v kampanji je aktiven življenjski slog, slogan podpore Ljubljanskemu maratonu in Lumpi teku pa je Aktiven življenjski slog je tek na dolge proge.