V okviru posebne modne zgodbe, poimenovane Ljubezen gre skozi želodec, je slovenski paviljon blestel v znamenju mode, porok in poročnih kulinaričnih doživetij. Na modni reviji, ki si jo je ogledalo veliko ljudi, saj je ta dan slovenski paviljon obiskalo več kot 200.000 obiskovalcev, so gledalci lahko videli črne večerne in svilene modre poročne obleke s podaljšanim suknjičem in poročni stajling ob srajci z ruskim ovratnikom brez kravate. Vsi stajlingi so zamisel Zlate Zavašnik, ki zgodbo podjetja Sens pelje že 21 let. S svojim smislom je povzela vizijo ustvarjanja, to pa je občutek za lepoto. Sensove svečane, poslovne in casual obleke, suknjiči, srajce in dodatki so nekaj posebnega, saj Zlata Zavašnik v kolekcijo vpleta detajle, zaradi katerih imajo obleke in srajce pridih edinstvenosti.
SKUPNO SODELOVANJE, SKUPNI USPEHI
Sodelovanje med Majo Štamol in Sensom je dobro utečeno in uspešno že kar nekaj let. »Majo poznam zelo dolgo časa. Spomnim se njenih začetkov, ko se je še postavljala in uveljavljala, vse to v naši trgovini. V njej je razstavljala svoje obleke, ki so me že takrat očarale,« je o poznanstvu z Majo Štamol povedala Zavašnikova in dodala, da se veseli njunih nadaljnjih skupnih modnih projektov. Nad modno revijo v Milanu sta bili navdušeni Bernarda Marovt in Alenka Godec, ki je nastopila kot pevka. S tem je slovenski paviljon na eni najbolj odmevnih svetovnih razstav dobil še večjo prepoznavnost in zanimanje svetovne javnosti.