Coca-Cola, PepsiCo in Nestlé so že tretje leto zapored vodilna tri svetovna podjetja, ko pride do količine odpadne embalaže. Skupina okoljevarstvenih organizacij po svetu, zbranih pod skupnim ključnikom #BreakFreeFromPlastic je te tri živilske proizvajalce obtožila, da v zadnjih letih pri bojo proti onesnaževanju s plastično embalažo, niso naredili niti koraka napredka.
Logotip Coca-Cole so našli na 13.834 plastičnih odpadkih v 55 državah, kjer je bila raziskava opravljena. Nestle ji sledi z 8.633 kosi plastične embalaže, PepsiCo pa s 5.155 kosi.
Letno raziskavo je opravljalo 15.000 prostovoljcev v 55 državah po svetu. Letos so zbrali in pregledali 346.494 kosov plastičnih odpadkov. 63-odstotkov vse odpadne embalaže je imelo odtisnjen logotip.
Coca-Cola je sicer v začetku leta sporočila, da se ne bo odrekla plastični embalaži, saj da je ta priljubljena pri kupcih njenih izdelkov.
Več kot 90 odstotkov vseh plastični odpadkov nikoli ne pride v cikel reciklaže. Ti odpadki navadno končajo zakopani v zemljo, ali pa jih izpustijo na odprto morje oziroma drugam v naravo.
Vsa tri podjetja sicer trdijo, da aktivno delajo v smeri zmanjševanja plastičnih odpadkov.