Zastoji v prestolnici so predvsem posledica tega, da večina linij podzemne železnice še naprej ostaja zaprtih ali pa obratujejo omejeno. Do velikih motenj prihaja tudi na linijah primestnih vlakov.
"Doslej sem delal od doma ali pa sem šel z avtomobilom," je povedal eden od Parižanov. "Vendar avtomobil ni več možnost zaradi stroškov in zato, ker je utrujajoče," je dejal.
Po Franciji sicer danes vozi zgolj tretjina hitrih vlakov TGV in štirje od desetih regionalnih vlakov. A kljub temu v drugih francoskih mestih ne beležijo takšnega prometnega kaosa kot v prestolnici.
Sindikati ob tem za torek napovedujejo nova množična protestna zborovanja. Na ulice naj bi se odpravili učitelji, zdravstveni delavci, drugi javni uslužbenci in tudi odvetniki.
Nekateri sindikati že grozijo, da bi lahko stavko nadaljevali tudi čez prihajajoče božično-novoletne praznike, pri čemer odgovornost prelagajo na vlado.
"Če bo vlada umaknila svoj predlog in če bomo začeli resne pogovore o izboljšanju sistema (...), bo vse v redu," je povedal vodja sindikata CGT Philippe Martinez. "V nasprotnem primeru bodo stavkajoči o nadaljnjih korakih odločali v četrtek ali petek," je povedal vodja sindikata, v katerem je tudi večina zaposlenih francoskih železnic SNCF.
V tem podjetju so že posvarili, da bodo do božiča težko vzpostavili običajno delovanje železnic, če se stavka ne bo končala v prihodnjih dneh.
Francoska ministrica za okolje Elisabeth Borne je ob tem poudarila, da bi bilo od vodji sindikatov neodgovorno, če bi uničili počitnice. "Stavka je legitimna, vendar se lahko spoštuje tudi praznovanja ob koncu leta, ko se vsakdo želi vrniti k svoji družini," je povedala za televizijo France 2.
Francoska vlada zatrjuje, da se je s sindikati pripravljena pogajati o predlogu pokojninske reforme, po katerem bi se Francozi lahko še naprej upokojevali z 62 leti, za polno pokojnino pa bi morali delati do 64. leta. Sindikati predlog pokojninske reforme zavračajo. Rešitve še ni na vidiku.