Največji problem je bila vožnja s skiroji na območjih za pešce, zaradi česar je prihajalo do trkov, tudi takšnih s smrtnim izidom. Od danes je fijakanje s skiroji in drugimi podobnimi elekričnimi prevoznimi sredstvi po pločnikih in drugih območjih za pešce prepovedano.
V zakonu še stoji, da s skirojem ne smejo upravljati mlajši od 12 let, najvišja dovoljena hitrost električnih skirojev pa je 50 kilometrov na uro. Vozijo jih lahko po kolesarskih stezah ali ob robu ceste.
Nespoštovanje predpisov bo kaznovano z globo v višini 135 evrov, prekoračenje najvišje dovoljene hitrosti pa strožje, do zneska 1500 evrov.
V Franciji so v letošnjem letu zabeležili pet smrtnih žrtev v nesrečah, v katere so bili vpleteni električni skuterji. V Sloveniji najhujšega primera še ni bilo, je pa to področje siva cona. Zakon pri nas veleva, da se uporabniki električnih skirojev v cestnem prometu sploh ne bi smeli pojavljati. Oziroma se lahko, vendar hitrost vožnje ne sme presegati hitrosti gibanja pešcev. Kakšen je potem smisel električnega skiroja?