Video vsebina je prikazovala krvne madeže na spodnjem perilu, vložkih in ženskih nogah. To je izzvalo ogorčenje številnih gledalcev, na naslov avstralskih televizijskih kanalov, ki so predvajali omenjeno oglasno vsebino, pa je prispelo kar 600 pritožb – gre za najvišje število pritožb nad oglasom v letu 2019. Gledalci, ki so napisali pritožbe so vsebino označili kot »nedopustno« in »gnusno« ter neprimerno za otroške oči, piše BBC.
Avstralski nadzorniki pa so pritožbe zavrnili. Po njihovem mnenju oglasna kampanja »demistificira menstruacijo«. Tudi matično podjetje Asaleo Care, ki ima v lasti znamko Libra zagovarja, da se oglas sooča s tabuji in občutki sramu, ki jih številne ženske doživljajo v času menstruacije.
Nadzorniki so izpostavili, da oglas ne krši etičnih kodeksov, prav tako so zavrnili očitke, da vsebina ni primerna za otroke. »Oglas le sporoča, da se ženske ne bi smele sramovati svoje menstruacije,« so prepričani.
Tokratna Librese kampanja pa je tudi ena od redkih, ki je prikazala higienske vložke prelite z rdečo tekočino in ne svetlo modro, kot je to v navadi.