"Tripadvisorju ne uspe ustaviti ponarejenih ocen in izvesti odločne akcije proti hotelom, ki zlorabljajo luknje v sistemu in zavajajo na milijone popotnikov, posledično pa uničujejo njihove počitnice," je poudarila vodja potovalne enote pri Which? Naomi Leach.
Po njenih besedah morajo spletne strani, kakršna je Tripadvisor, storiti več, da zagotovijo, da so informacije, ki jih objavljajo, zanesljive. "Če tu ne bodo bolj uspešne, jih je treba prisiliti k vpeljavi sprememb, tako da popotniki ne bodo več tvegali zavedenosti zaradi poplave ponarejenih ocen," je pozvala Leacheva.
Največ ponarejenih kritik so sicer v organizaciji zaznali na Bližnjem vzhodu, predvsem v Egiptu in Jordaniji. Poleg tega sta dva hotela v ameriškem Las Vegasu prejela skoraj polovico petzvezdičnih ocen od ocenjevalcev, ki pred tem niso še nikoli uporabili spletne strani Tripadvisorja.
Tiskovni predstavnik Tripadvisorja James Kay je medtem za britanski BBC dejal, da "zelo agresivno" umikajo ponarejene ocene. "To delamo bolj pogosto kot katerakoli druga platforma," je zatrdil.