Svet

7 največkrat nagrajenih digitalnih akcij v letu 2015

Oglasno sporočilo
25. 1. 2016, 10.55
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

V podjetju Best Marketing International so sestavili lestvico sedmih največkrat nagrajenih digitalnih akcij, in sicer na podlagi osvojenih nagrad za digitalni marketing na več kot 200 različnih tekmovanjih. Vse te primere (in še veliko več) bodo analizirali tudi na seminarju The Best of Global Digital Marketing, ki bo 22. februarja v Ljubljani, in ugotavljali, ali so kreativne akcije hkrati tudi učinkovite.

Hando Sinisalu

Carmen Murray

Kot pravi Hando Sinisalu, direktor estonskega podjetja Best Marketing International, ki enodnevne dogodke The Best of Global Digital Marketing organizira po vsem svetu, je izraz »digitalen« zelo širok, saj zajema vse, od viralnih oglasnih filmov, mobilnih aplikacij, družbenih medijev do organizacije (digitalnih) dogodkov. To pa po njegovih besedah dokazuje, da najboljše marketinške akcije vključujejo različne komunikacijske kanale.

Večina oglasov na lestvici je bila nagrajena zaradi svoje kreativnosti. Toda kako dobri so bili njihovi poslovni rezultati? O tem bo Sinisalu skupaj s Carmen Murray, direktorico prodaje in marketinga v južnoafriški podružnici svetovalne družbe za mobilni marketing Mobitainment, govoril na seminarju The Best of Global Digital Marketing, ki bo v ponedeljek, 22. februarja, v GH Union v Ljubljani. Več o dogodku in prijavah nanj najdete tu.

Lestvica 7 največkrat nagrajenih digitalnih akcij v letu 2015 je naslednja:

1. »Kot punca« (»Like a Girl«), agencija: Leo Burnett Toronto, naročnik: P&G, oglaševalec: Kanada

Sicer gre že za relativno staro akcijo, ki pa je dokazala, da se morajo blagovne dotikati perečih družbenih problemov. Na YouTubu je zabeležila že več kot 60 milijonov ogledov.




2. »Montijev božič« (»Monty's Christmas«), agencija: Adam&Eve DDB, oglaševalec: John Lewis, država: Velika Britanija

Božični televizijski oglas iz leta 2014. Sodi med viralne oglasne uspešnice, saj je na YouTubu dosegel že več kot 25 milijonov ogledov. Otroci in simpatične živalce so že od nekdaj zmagovalna formula v oglaševanju in digitalna doba pri tem ni nobena izjema.

3. »Nikejeva hiša mambe« (»Nike House of Mamba«), agencija: AKQA London in AKQA Šanghaj, oglaševalec: Nike, država: Velika Britanija, Kitajska

Tipična inovacija v slogu Nikeja, ki prikazuje, da je Nike pravzaprav tehnološko podjetje. V oglaševanje sodi samo zaradi viralnega učinka filma. Zmagovalna formula pri tem je naslednja: a) ustvarite inovativno napravo ali tehnološko rešitev in b) napnite vse svoje piarovske sile, da bo svet izvedel za vašo inovacijo.



4. »Druga stran« (»The Other Side«), agencija: Wieden+Kennedy, oglaševalec: Honda, država: Velika Britanija

Gre za »pravo« digitalno oglaševanje, saj te ideje ne bi mogli izvesti v nobenem drugem mediju. Film si lahko ogledate na tej povezavi.



5. »Bom, kar hočem« (»I Will What I Want«), agencija: Droga5, oglaševalec: Under Armour, država: ZDA

Podobno kot »Kot dekle« se tudi ta kampanja bori proti spolnim stereotipom in klišejem. Izjemno domiselna kombinacija uporabe spletnega videa in družbenih medijev. V primerjavi z drugimi deli na tej lestvici je ta akcija zabeležila tudi izredne poslovne rezultate.

 

6. »Med nami« (»Between us«), agencija: &R Team Red Istanbul, oglaševalec: Vodafone, država: Turčija

Dober primer oznamčene mobilne aplikacije, ki je hkrati izjemno koristna. Vodafonu je uspelo ustvariti aplikacijo, ki jo uporabniki resnično potrebujejo, poleg tega pa se ujema z vrednotami blagovne znamke. Še en primer, kako lahko blagovne znamke delajo v dobrobit družbe.



7. »Piratka Penny« (»Penny the Pirate«), agencija: OMD, oglaševalec: Luxottica, država: Avstralija

Italijanski proizvajalec očal Luxottica je ustvaril aplikacijo, ki pri otrokih pomaga zaznati težave z vidom. Po eni strani gre zagotovo za dober primer marketinga s poslanstvom, po drugi strani pa je aplikacija pripomogla tudi k večji prodaji očal.

Estrada

Moamer Kasumović
Šok v BiH

Znani bosanski igralec Moamer Kasumović obsojen zaradi spolnega napada na mladoletnika

tisti dnevi v mesecu
Podkast

Video: Tisti dnevi v mesecu v drugi sezoni še bolj pikantni in žgečkljivi

Blaž Švab, Jasna Kuljaj, Z Jasno in glasno
Z Jasno in glasno

Kaj si Blaž Švab misli o velikem hitu poletja, pesmi Brajde

Sophia Loren
Jubilej

Diva Sophia Loren slavi že 90 let: Iz revščine v Hollywood

Kesha
Nihče ne želi imeti opravka z njim

Pevka Kesha zaradi tega incidenta preoblikovala besedilo

lady gaga gucci-gucci
Soočila se je na drugačen način

Lady Gaga spregovorila o govoricah z začetka svoje kariere, da je moški

Zanimivosti

supet-luna, sankt-peterburg
Mini luna

Zemlja bo za kratek čas dobila še eno luno

HUAWEI Watch GT 5-6
Zanimivosti

Vau! Huawei predstavil nove naprave!

IMG_2113
Mednarodni festival

Speculum Artium 2024: Kjer se srečajo umetnost, znanost in virtualna resničnost

cryptocoin, kriptovaluta, mining, rudarjenje, kripto
Zanimivosti

Najboljši načrt za zaslužek s kriptovalutami: CrytocoinMiner vam omogoča zaslužek vsak dan

kovanec
Izjemno redka zbirka

Po stotih letih začeli s prodajo kovancev "kralja masla", za enega iztržili 1,2 milijona evrov

avto, henry ford
Model T

Avto je vse pregnal s ceste