Izkašljal tisoče evrov

Grah Whatmough ob finančno izčrpanem RTV prostore »osvežil« z umetninami

S.R.
25. 11. 2022, 09.43
Posodobljeno: 25. 11. 2022, 11.48
Deli članek:

Generalni direktor RTV Slovenija Andrej Grah Whatmough, ki rad potarna nad finančnim stanjem javnega zavoda, je kot kaže v težkih časih vendarle našel denar za – grafike, s katerimi je opremil postarane prostore.

Bobo
Andrej Grah Whatmough

Andrej Grah Whatmough je zaradi finančne nestabilnosti RTV Slovenija že septembra letos iskal uho slovenskega premierja Roberta Goloba, čeprav je poudaril, da so v času njegovega vodenja javnega zavoda negativne kazalnike obrnili navzgor ter v prvem polletju letos ustvarili 2,5 milijona evrov presežka prihodkov nad odhodki. Premierja je prosil za sestanek, v katerem bi poskušali najti »rešitev v skupno dobro.« Čeprav se je pohvalil, da mu je uspelo drastično znižati stroške dela, pa je načrt za izboljšanje finančnega stanja prekrižala svetovna energetska kriza. Udarili so jih predvsem stroški elektrike. Med tem je nekdanji generalni direktor Marko Filli na okrogli mizi v okviru prireditve z naslovom RTV SMO v organizaciji sveta delavcev Radiotelevizije Slovenija (RTVS) pred mesecem dni dejal, da je »stanje zelo kritično, drvimo proti točki, ko bo likvidnost počasi problem.«

Kot danes poroča Večer, ki je že pred natančno mesecem dni razkril, da je Grah Whatmough kljub slabi finančni situaciji za izdelavo strategije javnega zavoda za slabih 47 tisočakov najel zunanjega izvajalca, je generalni direktor avgusta letos kljub krizi brez težav našel tudi 9000 evrov za umetniška dela. To je storil »kljub dejstvu, kot pravijo naši sogovorniki z javnega zavoda, da ima RTVS v lasti kar nekaj slik, ki se nahajajo po različnih skladiščih, torej ne visijo na stenah, kjer bi jim bilo sicer tudi mesto,« poroča Večer. Pri RTV Slovenija, kjer so za časnik nakup umetniških del potrdili, so sicer navedli, da te visijo po različnih pisarnah v stavbi Televizije Slovenija, v katerih sprejemajo tako notranje kot zunanje goste. V oči bode tudi njihovo pojasnilo, da je pisarne že načel zob časa, saj nobena od teh pisarn »v tem stoletju ni bila prenovljena,« z grafikami pa so prostore »osvežili.« S tem so celo varčevali, saj je v njihovih očeh nakup grafik »stroškovno veliko bolj smiseln ukrep kot obnova prostorov.« Dodali so tudi, da to ni bil zadnji tovrsten nakup letos, pokritje za investicije v umetniška dela pa imajo v »veljavnem finančnem načrtu.«