Zakaj toliko, ne le v Sloveniji, ampak v svetu za zdaj neznanih imen?
Preprosto. Če bi katerikoli od omenjenih živel v Ameriki in nastopal na Broadwayu, bi se njegove police šibile pod težo najprestižnejše ameriške gledališke nagrade tony – ne le ene. Tako pa člani gledališča LDM Novaya scena pod vodstvom Irine Afanasjeve orjejo ledino le v Rusiji. A če duri proti vrhu svetovnega glasbenega teatra še niso popolnoma odprte, so prav gotovo dovolj, da se lahko začnejo proti njemu vzpenjati.
Mojstrovini
Predstavi Onjeginov demon in Mojster in Margareta v Ljubljani sta mojstrovini. Ne le zaradi odlične igralske zasedbe – Teono Dolnikovo primerjajo z Mariah Carey in Adele –, ampak tudi zaradi posebnih učinkov (glasba je »sekala« iz zvočnikov iz vseh kotov Križank) in interaktivne izvedbe, saj se del predstave odvija med gledalci, ki bi se jih lahko tudi dotaknili. A se jih ne. Vseh se je zagotovo »dotaknil« že prvi muzikal, saj so nam zagotovili – ko smo jih srečali še na drugem, Mojster in Margareta –, da obiska le-tega niso načrtovali. In ne nazadnje, muzikala so prvič predstavili zunaj Rusije. Nič čudnega torej, da sta vzbudila zanimanje našega občinstva, hkrati pa sta v Ljubljano privabila tudi tuje novinarje, kar se, vemo, le redko zgodi. Ne, niso ostali ravnodušni. To ni uspelo nikomur. No, žal pa se je med predstavo Mojster in Margareta vseh »dotaknil« tudi dež ... in nekateri, sicer redki, so zato predstavo zapustili predčasno. Škoda. Zagotovo je vredna tistega enega mokrega lasu … in par kapljic na obleki. Po drugi strani pa … ekipa ruskega gledališča se bo v Slovenijo, glede na odziv, vrnila. Do takrat pa bo Križanke prav gotovo že pokrivala streha.