V Mlekarni Celeia ob jutrišnjem svetovnem dnevu mleka v ospredje postavljajo ponos na ohranjanje slovenske mlekarske tradicije in s tem opozarjajo na pomen podpore slovenski prehranski samooskrbi. Prav ta je v zadnjih letih stopila v ospredje, saj sta pandemija in bližnja vojna pokazali, kako pomembna je podpora pridelavi in predelavi hrane v naši bližini. Mlekarna Celeia prav letos praznuje 80 let organiziranega odkupa mleka, ki pod zaščitnim znakom Zelene Doline danes povezuje 700 kmetij iz Savinjske, Šaleške, Koroške, širše Celjske in Kozjanske regije.
1. junij je Organizacija Združenih narodov za prehrano in kmetijstvo leta 2001 razglasila za svetovni dan mleka. Tako želijo spodbujati in krepiti zavedanje javnosti o pomenu mleka v prehrani v vseh deželah sveta. Na svetu je namolzenega daleč največ kravjega mleka, in sicer okoli štiri petine, sledi bivolje, kozje, ovčje in kamelje mleko. Letošnji svetovni dan mleka v Mlekarni Celeia praznujejo v letu, ko mineva 80 let organiziranega odkupa mleka in tako kot v preteklosti tudi tokratni časi prinašajo svojstvene izzive: »Čeprav imamo našo domačo, v Sloveniji pridelano hrano velikokrat za samoumevno, nas pretekli dogodki učijo, da se lahko stvari na globalno povezanem trgu hitro spremenijo. Zato je prav, da podpiramo in krepimo domačo proizvodnjo hrane, ki sledi tradiciji in vsem, danes pričakovanim standardom kakovosti,« izpostavljajo v Mlekarni Celeia.
Mlekarna v Arji vasi danes povezuje 700 kmetij iz Savinjske, Šaleške, Koroške, širše Celjske in Kozjanske regije, med katerimi se mnoge že več rodov ukvarjajo s prirejo mleka, nemalokrat pa je že druga generacija na kmetiji tudi partner Mlekarne Celeia. »Vso mleko, ki prihaja k nam in ga predelujemo v mlečne izdelke Zelene Doline, je v celoti brez gensko spremenjenih organizmov (brez GSO). Mnogi izdelki nosijo prepoznaven certifikat Izbrana kakovost Slovenija, številni so bili nagrajeni tudi na uglednih ocenjevanjih,« razlagajo v Mlekarni Celeia. V luči letošnjega praznovanja 80-letnic organiziranega odkupa mleka so ponovno obudili nekatere nekoč izjemno priljubljene izdelke, kot sta Velikonočni jogurt in jogurt LCA Unisex, s čimer še dodatno izpostavljajo ponos na tradicijo, ki jo danes ohranjajo in razvijajo za prihodnost.