V mestu Spring, pravzaprav predmestju Houstona v ameriški zvezni državi Teksas, se je v soboto zvečer pripetila grozljiva prometna nesreča, v kateri sta ugasnili življenji dveh moških. Kot poročajo ameriški mediji, je vozilo Tesla Model S zapeljalo s ceste, trčilo v drevo in končalo v plamenih. Po navedbah policista Marka Hermana prve ugotovitve preiskave kažejo, da za volanom vozila ni bilo nikogar. Z drugimi besedami, avtomobila v času nesreče ni upravljal človek, temveč samodejni pilot, tehnologija, ki jo v svojih povsem električnih avtomobilih uporabljajo pri Tesli.
Kot so še pojasnili policisti, je zoglenelo truplo enega moškega obležalo na sovoznikovem sedežu sicer povsem uničenega vozila, truplo drugega moškega pa je počivalo na zadnjih sedežih. Menijo, da v avtomobilu ni bila prisotna tretja oseba, tako tudi nihče ni sedel za volanom. Vozilo je sicer potovalo z veliko hitrostjo, na koncu ulice pa ni uspelo zvoziti ovinka in je končalo v drevesu, na kar nakazujejo tudi sledi pnevmatik na cestišču in zelenici. Sledil je požar, s katerim so se gasilci borili cele štiri ure, saj jim nikakor ni uspelo pogasiti baterij. Za gašenje naj bi porabili skoraj 90.000 litrov vode, pri čemer so se v neki točki obupa za pomoč oziroma nasvet pri gašenju obrnili neposredno na avtomobilskega proizvajalca Tesla Motors, ki ga je ustanovil ekscentrični milijarder Elon Musk.
V primeru Teslinih vozil s samodejnim pilotom sicer ne gre za samovozeče vozilo, temveč pilot vozniku služi zgolj kot pomoč pri vožnji. Vozila, ki bodo predvidoma »popolnoma samovozeča,« naj bi podjetje na trg poslalo konec letošnjega leta, a tudi v tem primeru v resnici ne bo šlo za popolnoma samovozeče vozilo v pravem pomenu besede. Kot so pojasnili pri samem podjetju, bi moral biti voznik med vožnjo popolnoma pozoren na dogajanje na cestišču, avtomobil pa bi moral imeti nenehno pod nadzorom. Zato so vanje namestili tudi nekaj varovalk, sistemov, ki naj bi zagotovili, da ima voznik roke ves čas na volanu. Kot je razvidno s številnih posnetkov, ki krožijo po spletu, iznajdljivim voznikom to ne preprečuje, da bi za volanom denimo zadremali, ali pa se med vožnjo celo splazili na zadnje sedeže avtomobila.