Veliko zvezdnikov z objavami, v katerih reklamirajo izdelke, ponavadi oblačila in kozmetiko, služi kar precejšnje denarje. Ker imajo ponavadi veliko sledilcev, so "zlata jama" za oglaševanje.
Med balkanskimi zvezdami jih je kar nekaj, ki imajo več kot milijon sledilcev in zaradi tega so tudi njihovi ceniki za oglaševanje precej visoki. Med takimi so predvsem pevke, med katerimi pa menda največ zaslužijo Anastasija Ražnatović, Seka Aleksić, Teodora Džehverović in Maja Berović, piše srbski portal Informer.
Objava na njihovem zidu stane okoli 2.500 evrov, medtem ko za minljivček (story) ponavadi zaračunako 1.500 evrov. Cena za minljivček je nižja, ker je objava vidna le 24 ur, vendar pa se mnogi odločajo za to opcijo, ker ima večji učinek kot objava na zidu.
Nataša Bekvalac, ki ima sicer manj kot milijon sledilcev - okoli 800.000, za objavo na zidu zaračuna tudi do 3.500 evrov, za minljivček pa 2.000.
Vse pevke, ki z oglaševalci skleppajo dolgoročne pogodbe, ponudijo tudi popuste. Najbolj se oglaševalcem splača plačati trimesečni paket, je za Informer povedal eden od sodelavcev teh zvezd.
Niso pa vse objave plačane, pravi vir. Ponavadi gre pri oblekah za kompenzacijo. Največkrat naj bi na to pristala Seka Aleksić. "Seka rada sodeluje z malimi podjetji, zato njen profil izgleda kot 'Top Shop'. Reklamira dobesedno vse - od igle do lokomotive," dodaja.
Kaj pa največje zvezde?
Ceca Ražnatović za objavo vzame tudi 6.000 evrov, vendar tovrstne reklame redko objavi, poleg tega pa sodeluje samo s preverjenimi blagovnimi znamkami.
"Ceca si ne dovoli, da bi njeno ime povezali s podjetjem, za katerega ne more garantirati. Ne želi si, da bi zaradi denarja bilo diskreditirano njeno ime, zato je previdna pri izboru," pravi Informerjev sogovornik. "Vendar na koncu reklamo dobro zaračuna."
Za razliko od Cece, drugi dve največji, Lepa Brena in Dragana Mirković svojih profilov na družabnih omrežjih ne uporabljata - ali pa zelo redko - za reklamiranje proizvodov ali blagovnih znamk.