Slovenci smo posebni. Ko se za nekaj odločimo, da je dobro, potem je dobro za vedno. A je tudi res, da so nekatere znamke res vredne zaupanja.
O tem smo se prepričali, ko smo na že 13. razglasitvi Trusted brand v Klubu CD poslušali imena zmagovalcev. Med 33 nagrajenci imajo mnogi kipec (plaketo) že doma. Pravzaprav več kipcev … In smo se spraševali: imajo na policah še dovolj prostora ali morajo že graditi »pomožne objekte«?
Šalo na stran, najboljših letos prvič niso izbirali bralci revije Reader's Digest, temveč se je uredništvo pri izboru naslonilo na raziskavo inštituta Mediana.
A so se »naključni anketiranci« vseeno odločili za klasiko: Afrodita, Medex, Fructal, Alpina, Barcaffe … Med petimi zaupanja vrednimi osebnostmi pa so klasika trije: poslovnež Ivo Boscarol, TV-voditelj Slavko Bobovnik in radijski voditelj Denis Avdić. »Sveti trojici izbora« so se pridružili športnica Ilka Štuhec in glasbena skupina Siddharta.