Na zatožni klopi zaradi očitkov nevarne vožnje v cestnem prometu, katere posledica je bila smrt 22-letnega Latasa, sedita Elbastan Destani in Ardit Ademi.
Tožilci jima očitajo, da sta vsak s svojim audijem A6 tekmovala, kdo bo hitrejši, in vozila vštric, Ademi po desni, Destani pa ga je po levi poskušal prehiteti, ko je prišlo do silovitega trčenja med Destanijem in Latsasom v hondi; slednji se je s parkirišča nasproti trgovine Tuš vključeval na prednostno Papirniško cesto. Honda je po trčenju zadela v hidrant, prometni znak in betonsko ograjo ter obstala povsem zverižena na cesti, Latasa pa je vrglo iz vozila in je dobil tako hude poškodbe, da je umrl na kraju nesreče. Na zadnjem naroku so vpletenim prebrali izsledke sodnih izvedencev glede vprašanja, ali je imel pokojni v organizmu marihuano oziroma THC in kaj to na splošno pomeni za vožnjo. Kot je bilo slišati, je imel Latas v krvi le manjšo količino THC in da ta na tiste, ki so travo navajeni kaditi oziroma jo kadijo redno, ne vpliva v tolikšni meri kot na občasne kadilce, več pa bo na eni izmed prihodnjih obravnav kot neposredno zaslišan pojasnil izvedenec. Obrambo namreč zanima, kakšne so bile zmožnosti ocenjevanja prometnega položaja pri pokojniku v kritičnem trenutku.
Si je Latas sam kriv za svojo smrt?
Obtožena namreč zatrjujeta, da nista tekmovala. Destani je pojasnil, da je kritičnega dne imel nočno, zjutraj pa je šel na kavo v lokal pri nogometnem igrišču na Viru. Tam je pogledal neko nogometno tekmo, spil kavo in se namenil do očeta. Na parkirišču je naključno zapeljal za audijem, ki ga je vozil Ademi, ki je bil istočasno v lokalu s svojo družbo, oba pa se sicer na videz poznata zaradi igranja nogometa za Radomlje. Destani trdi, da je bila cesta bolj kot ne prazna in da je ves čas vozil za Ademijem. Slednjega je naenkrat začelo zanašati, zato se mu je poskušal umakniti oziroma ga prehiteti, ko je prišlo do silovitega trčenja. Ademi pa je po lastnih navedbah vozil okrog 80 kilometrov na uro, ko je Destanijev avto tik pred nesrečo uzrl v vzvratnem ogledalu. Vendar je pozornost preusmeril v voznika honde, ki je pred njim »tako bliskovito speljeval, da mu je spodkopavalo kolesa«. Ademi je v zagovoru še poudaril, da se zaradi njegove vožnje ni zgodila nesreča. Se nadaljuje.