Letno nagrado WFA podeljuje projektom, ki jih organizirajo nacionalne oglaševalska združenja in katerih pozitiven vpliv na poslovanje je mogoče izmeriti.
In kot so zapisali v pojasnilu: »Zlati boben je postal eden največjih mednarodnih festivalov kreativnosti v Evropi, ki ga vsako leto obišče več kot tisoč kreativcev iz 40 držav. Festival stremi k višanju standardov tržnem komuniciranju in transparentnosti v oglaševanju. Ima velik vpliv na razvoj kreativnih industrij, še posebej v Srednji in Vzhodni Evropi«, je Slovenska oglaševalska zbornica s projektom / festivalom ne le dosegla, temveč prehitela mednarodne stanovske organizacije.
»Na SOZ-u smo počaščeni, da je tudi WFA, kot izredno pomembno mednarodna organizacija, prepoznala vlogo, ki jo je imel in jo še vedno ima Zlati boben. Nagrada, ki jo je sicer prejela zbornica, je nagrada vseh, ki so festival snovali in ga gradili. To za nas pomembno mednarodno nagrado pa sem sprejela tudi in predvsem v imenu vseh, ki v festival verjamejo še danes,« je povedala Mojca Briščik, izvršna direktorica SOZ, ki je v Lizboni nagrado sprejela prav v imenu v imenu Slovenske oglaševalske zbornice.
Več:
https://www.wfanet.org/news-centre/wfa-presidents-awards-honour-marketing-leadership-initiatives/