Črna kronika

Snapchat spravila ob 800 milijonov

P. L. , Zvezde
7. 4. 2018, 18.01
Deli članek:

Potem ko je družbeno omrežje Snapchat pred meseci izgubilo eno milijardo dolarjev, saj naj bi delnice hudo padle, ko je Kylie Jenner čivknila, da aplikacije skoraj ne uporablja več, je zdaj še pevka Rihanna dokazala, kako daleč seže glas javnih osebnosti na družbenih omrežjih.

Profimedia
Rihanna nad Snapchatovo potezo ni bila navdušena, zaradi česar je delnica podjetja padla za štiri odstotke.

Snapchat je predstavil oglas za mobilno igro Ali bi raje?, v kateri se ponorčuje iz njenega incidenta s Chrisom Brownom iz leta 2009, ko jo je glasbenik pretepel. Na smrt užaljena Rihanna se je takoj odzvala na grdo provokacijo – na Instagramu je zapisala: »Snapchat, verjamem, da veste, da že tako niste moja priljubljena aplikacija. A poskušam ugotoviti, kaj je bistvo te zmede! Rada bi rekla, da je to ignoranca, a ne verjamem, da ste tako neumni. Kako lahko smešite žrtve nasilja? Lahko vas je sram.«

Po tem zapisu naj bi Snapchatova delnica padla za štiri odstotke, kar je podjetju povzročilo izgubo v vrednosti 800 milijonov dolarjev. Pa naj še kdo reče, da zvezdniki nimajo vpliva na finančni trg …

Preberite tudi: Tiho slovo slovenskega igralca: za težave vedeli le njegovi najbližji. Kliknite TUKAJ!