Predstavnik za stike z javnostmi na Policijski upravi Kranj Bojan Kos je zapisal, da je šlo za tri prijave poskusa spletne prevare z lažnimi sporočili direktorja oziroma t.i. “CEO fraud” ali direktorske prevare.
Gre za primere ponarejenih elektronskih sporočil s podpisom direktorja, ki so ciljali na računovodje oziroma finančnike v družbi, da bi izvedli določeno plačilo oziroma prenakazilo denarja.
Goljufija pa se ni izšla. Zaposleni so se namreč prej posvetovali glede zahtevka in ocenili, da gre za prevaro.
Policija ob tem primeru pojasnjuje, da lahko podatke storilci pridobijo iz javno dostopnih virov in na podlagi the informacij potem ponaredijo zahtevek za plačilo in podatke o pošiljatelju ter zahtevajo določeno transakcijo.
Zaposleni v organizacijah naj zato ravnajo previdno in naj se pred izvedbo transakcij prepričajo oziroma pri odgovornih osebah še pred nakazilom preverijo, ali so naročilo res podali oni. Priporočljiva je tudi uporaba instrumenta verifikacije zahtevkov za plačila s strani odgovornih oseb.