Črna kronika

Tanja Ribič jih je pri Laurelu prepričala s samozavestjo

B. P.
2. 12. 2017, 19.01
Deli članek:

Vedno elegantna Tanja Ribič se je sprehodila po modni brvi Galerije Emporium.

Galerija Emporium
Tanja Ribič

»Izbrati Slovenko za nemško modno hišo ni bilo težko, saj tako kot pri blagovni znamki Laurel tudi pri Tanji Ribič prevladuje samozavestna in elegantna ženska, ki je popolnoma verodostojna v vsem, kar počne v življenju. Ima močno karizmo, kar jo dela edinstveno, ima neizmerno ljubezen do življenja in veliko pozitivne energije, ki jo širi skozi sebe,« smo lahko slišali na predstavitvi novih jesenskih smernic blagovne znamke Laurel v Galeriji Emporium.

Blagovno znamko, ki je bila ustanovljena leta 1978 v Münchnu, odlikujejo razkošne, ženstvene kolekcije, v katerih se prepletata sodobna klasika in pozornost do podrobnosti. Vsa oblačila so izdelana iz visokokakovostnih materialov, kot so usnje, svila in džersi.

Galerija Emporium
Eva Schumacher in Tanja Ribič

Zanimivosti

neprepoznavni_1
Preprost program

Postanite neprepoznavni v samo nekaj tednih

možgani, glava
Psihološki pojav

Znanstveniki spreminjajo navade v možganih

gebhard rosmanith (1)
Intervju

Na koncu ljudje jedo tisto, kar je v interesu korporacij

zanositev
Zgodba Melite Slavič

Rodila pri 46 letih: ni besed, ki bi opisale, kaj sem čutila, ko sem ga prvič zagledala

hladilnik, prenajedanje, nočni prigrizek
Zdravi prigrizki

Ste tudi vi nenehno lačni in brskate po hladilniku?

viki-groselj
Intervju

Viki Grošelj se po petdesetih letih vrača pod veličastni Makalu