Študija, ki jo bo Audi uradno predstavil na Auto China, ima podaljšano medosno razdaljo za več prostora za zadnje potnike, sicer pa gre za luksuzno, a kljub vsemu do okolja neprimerno bolj prijazno šofersko limuzino. Medosna razdalja meri kar 3,01 metra, skupna dolžina vozila pa je 5,02 metra.
Pogonski sklop sestoji iz dvolitrskega turbo-motorja in elektromotorja. Bencinski motor proizvede 155 kW moči, elektromotor pa 70 kW. Baterije lahko podpirajo do 80 kilometrov vožnje na električni pogon, a le do hitrosti 60 km/h. Vozilo zna izkoriščati zavorno energijo, sicer pa tudi pospeševati s pomočjo obeh motorjev.

Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Na zunaj je avtomobil tipičen A6, le da ga krasijo velika 21-palčna kromirana platišča.
V notranjosti bo veliko luksuza - prestižno usnje, les in izjemno veliko opreme za udobje. Na voljo so tako masažni sedeži, kot odličen avdiosistem podjetja Bose.